بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
شرکت پتروشیمی فن آوران چگونه بود؟

جهش ۷۱ درصدی درآمدهای "شفن" در آبان ماه!

جهش ۷۱ درصدی درآمدهای
شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود، به درآمد ۹۸۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۶۶۵۶

جهش ۷۱ درصدی در آبان ماه!

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷ هزار و ۸۸۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری نشان داد که یکی از بهترین ماه‌های خود را سپری کرده است.

جهش ۷۱ درصدی در آبان ماه!

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۹۸۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۱ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۷۱ درصدی در آبان ماه!

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۶۴۶ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شفن" از فروش این محصول در آبان‌ماه به دست آورد برابر با ۶۶ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «متانول داخلی» بود که ۲۰۲ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «اسید استیک داخلی و صادراتی، منو اکسید کربن و محصولات فرعی» هم کسب درآمد کرد.

جهش ۷۱ درصدی در آبان ماه!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۷ درصددی
پتروشیمی فن آوران رقم زد؛

افزایش ۱۷ درصددی "شفن"

روندرو به رشد
گزارش عملکرد ماهانه پتروشیمی فن آوران:

روندرو به رشد"شفن"

تداوم ثبات عملکردی در
پتروشیمی فن آوران محقق ساخت؛

تداوم ثبات عملکردی در "شفن"

ارسال نظر