بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
بهتر شدن، رویکرد هر ماه
میزان درآمدی که بانک سینا در آبان‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۱ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۶۶۶۰

بهتر شدن، عادت هر ماه

بورس‌نیوز:

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۳۸ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹ هزار و ۹۳۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

بهتر شدن، عادت هر ماه

بانک سینا در هشتمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۷۹۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در آبان ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۱ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وسینا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بهتر شدن، عادت هر ماه

عمده‌ترین درآمد "وسینا" در آبان‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۶۶۷ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۴ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در آبان‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» و «جعاله» با ۲۹ و ۲۷ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۴ و ۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

بهتر شدن، عادت هر ماه

"وسینا" در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ توانست میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را به ۵۷۹ میلیارد تومان برساند. میزان سود رقم زده شده در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۴۵ میلیاردتومانی همراه بوده است. عنوان درآمدزاترین بخش از سپرده‌گذاری‌های بانک سینا در آبان‌ماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت سه و دو‌ساله است. 

بهتر شدن، عادت هر ماه

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر