بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
سن کم؛ چالش پذیرفتن برخی پروژه های من بود
نشست خبری شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ شرکت ره وب با حضور خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۶۷۴۷

به گزارش بورس نیوز، نشست خبری شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ شرکت ره وب با حضور خبرنگاران برگزار شد.

حمیده جعفری، مدیر فنی شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ شرکت ره وب گفت: از سن ۹ سالگی وارد دنیای برنامه نویسی شده و به دلیل فعالیت والدین، در این مسیر قرار گرفت. در مسیر حرفه‌ای خود با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه شد و به دلیل سن کم، برخی مشتریان نمی‌پذیرفتند که یک نوجوان پروژه‌های اصلی و استارتاپ خود را بر عهده بگیرد. با گذشت زمان و با توجه به توانایی‌ها و دستاوردهایش، از همکاری با او شاد و خشنود بودند.

وی با اشاره به نگاه جامعه نسبت به یک نوجوانی که تحصیل را ترک کرد، افزود: تصمیم گرفتم با شرکت در دوره‌های برنامه‌نویسی دانشگاه تهران، مدرک مرتبط را کسب کنم. او قصد دارد تجربیات خود را به نوجوانان هم‌سن خود منتقل کند و به همین منظور دوره‌های استعدادیابی برگزار کرده است. اعضای تیم این مدیر جوان کمتر از ۱۸ سال سن دارند.

جعفری درباره کار‌هایی که تاکنون انجام داده گفت: بیش از ۲۰۰ وب‌سایت ایرانی، ۵۰ سایت بین‌المللی را با کدنویسی اختصاصی طراحی کرده است. از جمله سایت‌هایی که وی در شرکت ره وب طراحی کرده، می‌توان به روان رشد، شایان بهجتی، نرم‌افزار گستر آپادانا، همگامان، علی ویترین، پویا احراز و همچنین سایت برورو اشاره کرد. همچنین او سایت یک استارتاپ خارجی در زمینه لوازم‌آرایشی به نام “برند ریویوز” را نیز طراحی کرده است.
مدیر فنی شرکت ره وب، گفت: در زمینه بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی با شرکت‌های معتبر مانند تاژ، سایپا، سن‌ایچ و تی‌سی‌ال همکاری داشتم. یکی از کمپین‌های من، فروش دوره‌های زبان انگلیسی شایان بهجتی بوده است.

جعفری در پایان گفت: مسیر زندگی هر کسی متفاوت است و او دیگران را به ترک تحصیل تشویق نمی‌کند. اما او ترجیح می‌دهد در حوزه کاری‌اش متخصص شده و توسعه فردی را تجربه کند. از درس‌هایی که از عدم تحصیل برای او به وجود آمده، پشیمان نیست و با ارائه کار با کیفیت و جلب اعتماد مشتریان، سعی در ارتقاء کیفیت کار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر