بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
از پتروشیمی شازند چه خبر؟

ثبات در " شاراک" به چشم می‌خورد!

ثبات در
شرکت پتروشیمی شازند در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۹ درصدی همراه شده است.
کد خبر : ۲۷۶۸۷۱

ثبات در

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شازند با سرمایه ثبت شده ۸۰۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۴ هزار و ۶۵۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری نشان داد که موتور درآمدزایی این شرکت همچنان داغ است و میل به جلو رفتن دارد.

ثبات در

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شازند در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۲ هزار و ۶۶۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۲ درصدی مواجه شد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۹ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

ثبات در

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شازند از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌پروپیلن (داخلی)» با ۴۷۸ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شاراک" از فروش این محصول در آبان‌ماه به دست آورد برابر با ۱۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «پلی‌پروپیلن»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «هیدروکربور A ۸۰ صادراتی» بود که ۴۰۴ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی شازند در ماه جاری از «اتیلن اکساید، اتواکسیلاتها، ترکیبات آلی نیتروژن‌دار، هیدروکربور‌های هیدروژینه شده، سی. اف. او، پلی بوتادین، اتیلن گلایکول، وینیل استات، دو اتیل هگزانول، پلی‌اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، رافینت BBR و متفرقه» هم کسب درآمد کرد.

ثبات در

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
فرایند ارزیابی تعالی سازمانی در شرکت پتروشیمی شازند آغاز شد
با حضور ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران؛

فرایند ارزیابی تعالی سازمانی در شرکت پتروشیمی شازند آغاز شد

تنوع محصولات در پتروشیمی شازند؛

"شاراک" روبه‌جلو حرکت می‌کند

افزایش ۳۰ درصدی درآمد
نسبت به دوره مشابه سال قبل مقایسه شد؛

افزایش ۳۰ درصدی درآمد "شاراک"

ارسال نظر