بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
بازگشایی نماد
نماد صبا از امروز در بازار دوم بورس بازگشایی شد.
کد خبر : ۲۷۷۰۲۳

به گزارش بورس نیوز، نماد "صبا" که پیش از این در تاریخ ۲۸ آبان ماه به دلیل انتقال نماد این شرکت از فرابورس به بازار بورس بسته شده بود، از امروز ۲۸ آذرماه در بازار دوم بورس بازگشایی و معامله شد.

براساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، از امروز سه شنبه نماد معاملاتی شرکت گروه مالی صبا تامین برای اولین بار پس از پذیرش و و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، معامله می‌شود.

شاخص کل بورس اوراق بهادار از زمان بسته شدن نماد صبا (به دلیل تغییر تابلو شرکت از بازار دوم فرابورس به بازار دوم بورس) با رشد ۹ درصدی از محدوده ۲,۰۲۸,۵۸۰ واحد به ۲,۲۱۱,۸۷۲ رسیده که بازگشایی امروز شرکت صباتأمین ۰.۵ واحد درصد از رشد شاخص کل بیشتر بوده و این شرکت در اولین روز فعالیت خود در بازار بورس کام سهامداران خود را شیرین کرد.

این نماد هم اکنون در بخش و گروه سرمایه‌گذاری‌ها و طبقه سایر واسطه‌های مالی درج شده ۶۰۸ امین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران محسوب می‌شود. به این ترتیت نماد صبا در فهرست نرخ‌های بازار دوم و با انتقال سهام شرکت مذکور از بازار دوم فرابورس ایران به شرکت بورس اوراق بهادار تهران آماده انجام معامله است.

در حال حاضر ارزش خالص دارایی‌های گروه مالی صباتأمین در محدوده قیمتی ۶۴۵ تومان به ازا هر سهم قرار دارد که نسبت قیمت به خالص ارزش دارایی‌های هر سهم شرکت برابر با ۵۲ درصد می‌باشد که از پتانسیل‌های بالای این شرکت برای رشد در آینده حکایت دارد.

گفتنی است این نماد امروز با نرخ ۳۳۹۰ بازگشایی و با بیش از ۱۱ درصد مثبت نسبت به آخرین قیمت روز معاملاتی قبل معامله است.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر