بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
ثروتمند‌ترین جوان ایرانی 
اینکه بتوانیم در مدت کوتاهی به ثروت برسیم کمی غیرمنطقی و غیر واقعی به نظر می‌آید.
کد خبر : ۲۷۷۰۲۴

به گزارش بورس نیوز، اینکه بتوانیم در مدت کوتاهی به ثروت برسیم کمی غیرمنطقی و غیر واقعی به نظر می‌آید. اما افراد زیادی در جهان بوده‌اند که توانسته‌اند با استفاده از فکر و هوش اقتصادی در مدت کوتاهی به ثروت‌های بسیار زیادی دست پیدا کنند. اینکه چگونه پولدار شویم موضوعی است که نیاز به بحث و بررسی دارد. اگر شما با قوانین کسب و کار و قوانین مربوط به کسب ثروت آشنا شوید می‌توانید در زمان کوتاهی به ثروت برسید. سرمایه‌گذاری‌های درست و استفاده از شرایط و مواردی مانند برنامه ریزی مالی می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. 

در گزارش زیر فردی  را به شما معرفی میکنیم که پولدار‌ترین جوان ایرانی میباشد :

فرزاد وجیهی متولد ۱۹۸۸ میلادی یک کارآفرین جوانی بادانش و بینش معاملاتی فوق‌العاده درزمینهٔ معاملات و بااستعدادی شگرف در پیش‌بینی موقعیت‌ها. 

وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تن‌ها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، بلکه در میان ثروتمند‌ترین‌های  دنیا نیز جای گرفته است. وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدر‌های جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته  ثروت این جوان ایرانی بالغ بر سه نیم میلیارد دلار تخمین زده شده است. 

فرزاد بین سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در بازار‌های داخلی طلا، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده‌ای داشت، اتاق‌های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری‌های کلانی کرد و به یکی از بزرگترین تریدر‌ها در بازار طلا شد سود‌های خوبی کسب می‌کرد و حتی در صنف طلا به عنوان کارآفرین برتر در ایران  معرفی شد و لوح تقدیر دریافت کردند. 

وی فعالیت مالی خود را از  اهوازآغاز کرد و سپس، تهران، استانبول، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در ۱۳۸۶ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری  ۱۰ ساله به نام آرون است.

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
احسنت به غیرت و پشتکار ش موفق باشی
محمد اسلامی مقدم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
از او به عنوان کلاهبردار یاد می شود .
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.