بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

۴ محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

۴ محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند
رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، چهار محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو را از نزدیک مورد سنجش و بررسی قرار دادند.
کد خبر : ۲۷۷۱۴۳

به گزارش بورس نیوز، روز گذشته سوم دی‌ماه، شماری از رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت خودرو، چهار محصول هایما ۷X، هایما ۸S و شاین‌مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی را برای نخستین بار مورد بررسی قرار دادند و تجربه رانندگی با این خودرو‌ها را تحلیل فنی کردند.  

این محصولات از ابعاد مختلف فنی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی رسانه‌ها قرار گرفت تا از این طریق اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به جامعه و مشتریان صورت گیرد.  

۴ محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

چهار محصول یاد شده، از خودرو‌های روز و مدرن گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌روند که افزون بر طراحی زیبا، امکانات و قابلیت‌های فنی، دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب مشتریان در سراسر کشور هستند.  

شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، مزیت بزرگ رقابتی برای محصولات این شرکت به شمار می‌رود و به این ترتیب مشتریان با انتخاب این محصولات دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات نخواهند داشت.  

۴ محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

گفتنی است، خودرو‌های هایما ۷X و ۸S جزء محصولات تولیدی ایران خودرو بوده و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در مرحله نخست به صورت وارداتی تامین و به بازار عرضه می‌شوند.  

۴ محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

شماری از اصحاب رسانه در پایان برنامه، به ارایه دیدگاه‌ها و نتایج بررسی خود در زمینه هر یک از خودروهای یاد شده پرداختند. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر