بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
چارگون در رویداد بازگشت به آینده رونمایی کرد؛

آوات؛ خط محصول جدید ابری چارگون

آوات؛ خط محصول جدید ابری چارگون
امروز چارگون در حضور خبرنگاران و فعالان اکوسیستم فناوری اطلاعات مراسم رونمایی خط محصولی جدید خود را در هتل پارسیان آزادی برگزار کرد.
کد خبر : ۲۷۷۲۱۵

به گزارش بورس نیوز، امروز چارگون در حضور خبرنگاران و فعالان اکوسیستم فناوری اطلاعات مراسم رونمایی خط محصولی جدید خود را در هتل پارسیان آزادی برگزار کرد. مدیران چارگون پس از۲۵ سال فعالیت در حوزه نرم‌افزار‌های سازمانی، آوات را به عنوان خط محصولات ابری شرکت به بازار معرفی کردند. آوات در کنار مجموعه نرم افزاری دیدگاه، نیاز‌های مخاطبین متنوع بازار را پوشش می‌دهد. 

آوات به عنوان یک سیستم ابری، مزیت‌های زیادی به لحاظ تجربه کاربری، امنیت و هزینه تمام شده خدمات دریافتی را برای کسب‌وکار‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند. 

در بخش اول این رویداد، فرزاد رحمانی مدیرعامل و شاهین طبری رییس هیأت مدیره چارگون از تلاش این شرکت برای توسعه در شرایط سخت اقتصادی سخن گفتند. به گفته فرزاد رحمانی تیم ۴۵۰ نفره و جوان چارگون، منبع الهام و امیدواری برای ماندن و تلاش کردن در شرایطی است که صنعت فناوری کشور تحت فشار‌های چندجانبه قرار گرفته است. 

شاهین طبری رییس هیأت مدیره چارگون در ادامه از نگاه رو به جلو و دیدگاه پیشرو این شرکت در ۲۵ سال فعالیت سخن گفت و قدم‌های مهم چارگون در این بازه زمانی را تشریح کرد.

آوات؛ خط محصول جدید ابری چارگون

وی در ادامه از جایگاه ویژه نسل جدید «دیدگاه» شامل بیش از ۴۰ محصول تحت وب و اپ موبایل صحبت کرد و از آن به عنوان هایپراتوماسیون یاد نمود.

همچنین از تجهیز این خط نرم‌افزاری به راهکار‌های هوش مصنوعی در کار‌های پرتکرار مدیران و کاربران در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه رویداد فرزاد رحمانی مدیرعامل چارگون از جامعه ۲ میلیونی کاربران دیدگاه گفت و آماری درباره ضریب نفوذ این مجموعه نرم‌افزاری در بازار‌های مختلف ارائه داد. به گفته رحمانی هم‌اکنون چارگون در صنعت بانکی ۴۶ درصد، در حوزه بیمه‌ها ۵۷ درصد، در سازمان‌های مرتبط با بخش سلامت ۷۲ درصد، سازمان‌های ملی ۷۸ درصد، دانشگاه‌ها ۴۵ درصد، بازار سرمایه ۷۰ درصد و صنایع مرتبط با حوزه دارویی، آرایشی و بهداشتی ۷۵ درصد، سهم بازار دارد. 

در ادامه، این دو عضو هیأت مدیره چارگون از عزم این شرکت برای توسعه نفوذ خود در بازار نرم‌افزار و پوشش دادن نیاز‌های کسب‌وکار‌های کوچک و سازمان‌های متوسط با محصولات ابری سخن گفتند. به گفته شاهین طبری اندازه بازار کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط رو به افزایش است. با توجه به علاقه مدیران این کسب‌وکار‌ها در مکانیزاسیون فرآیند‌ها و روال‌های جاری، چشم‌انداز تجاری مثبت و امیدوارانه‌ای برای محصولات ابری آوات ایجاد می‌کند.

در بخش بعدی این رویداد مهین محمدی مدیر محصولات ابری چارگون، ابعاد مختلف کسب‌وکار آوات را برای حاضران تشریح کرد. به گفته او در راه‌اندازی این خط محصولی جدید، ایجاد تعادل بین توجیه اقتصادی، تجربه انسانی خوشایند و فناوری به‌روز به عنوان سه ُبعد مهم خلق یک محصول نوآورانه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به درآمدزایی و استقبال از محصول در زمان کوتاهی که از ارائه آن سپری شده، پرداخت و گفت در ۱۶ سکتور مختلف موفق به جذب مشتری شده است.

آوات؛ خط محصول جدید ابری چارگون

در ادامه پوریا بابایی مالک محصول اتوماسیون ابری آوات، به بررسی دقیق نیاز‌ها و خواسته‌های کاربران در سازمان‌ها و کسب‌وکار‌های مخاطب اشاره کرد و چنین گفت: «نتایج این بررسی‌ها به ما کمک کرد تا به سمت ایجاد یک تجربه دلنشین برای کاربر حرکت کنیم و در نهایت بتوانیم مفهوم اتوماسیون را بازطراحی کنیم.» 

مالک محصول آوات در ادامه بخش‌هایی از ظاهر و عملکرد نرم‌افزار را ارائه کرد. همچنین در ادامه به گوشه‌هایی از تجربه مشتریان استفاده‌کننده آوات نیز اشاره شد. 

در بخش دیگر این رویداد شهروز یوسفی مدیر فنی آوات، به ابعاد تکنیکال محصولات آوات در بستر ابری پرداخت و توضیح داد: آوات را به نحوی طراحی کرده‌ایم که مزیت‌های مهمی از جمله توسعه‌پذیری (Scaling)، دسترسی‌پذیری (Availability) عملکرد مطلوب (Performance) و یکپارچگی (Integration) را برای مشتریان ایجاد کنند. وی در انتها به تشریح زیرساخت‌های ایجادشده برای حفظ امنیت (Security) پرداخت.

در بخش آخر این رویداد نیز جمعی از ارائه‌دهندگان به سؤالات مطرح‌شده توسط مهمانان و اهالی رسانه پاسخ دادند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر