بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
حکایتی از روزهای موفقیت آمیز شرکت پلیمر آریا؛

راز رشد "آریا" چیست؟

راز رشد
"آریا" در آذرماه رشد ۴۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذسته به ثبت رسانده است. گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز با افزایش ۴ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومانی، معادل ۲۲ درصد همراه بوده است.
کد خبر : ۲۷۷۲۳۰

بورس‌نیوز:
شرکت پلیمر آریا ساسول با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۷۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار بیش از ۱۱۰ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری از تحقق درآمد ۲ هزار و ۶۱۲ میلیاردتومانی خود خبر داد.

راز رشد

"آریا" در آذرماه رشد ۴۲ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذسته به ثبت رسانده است. گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز با افزایش ۴ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومانی، معادل ۲۲ درصد افزایش همراه بوده است.

راز رشد

میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین ماه از پاییز سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرده مربوط به فروش محصولات تولیدی آن در بازار داخلی و خارجی بوده است که در این بین، بیش از ۶۰ درصد سبد درآمدی این شرکت را فروش محصولات آن در بازار داخلی به خود اختصاص داده است. گفتنی است ۳۸ درصد باقی مانده نیز سهم فروش صادراتی "آریا" در بازار‌های خارجی به مبلغ ۹۹۷ میلیارد تومان است.

راز رشد

بیشترین درآمدزایی که شرکت پلیمر آریا ساسول از فروش محصولات خود در این دوره شناسایی کرده است؛ مربوط به «اتیلن» بوده که با سهم ۲۷ درصدی از کیک درآمدی این شرکت را به خود اختصاص داده است. درآمدی که "آریا" از فروش این محصول در آذرماه حاصل کرده است به مبلغ ۷۱۱ میلیارد تومان است.

راز رشد

در جایگاه بعدی (پلی اتیلن سبک صادراتی) با فروش ۱۶ هزار و ۹۵۵ تنی، ۲۳ درصد از فروش ماهانه شرکت پلیمر آریا ساسول را شامل شده است. در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری، شرکت پلیمر آریا موفق به ثبت رکوردی تازه در تاریخ فعالیت این شرکت شد که در این ۹ ماهه نیز این روند صعودی ادامه داشته است.

راز رشد

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر