بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
دومین ماه کاهش درآمد پخش البرز؛

"پخش"، شانه به شانه با سال گذشته درآمدزایی کرد

پخش البرز روند رو به رشدی را از ابتدای فصل تابستان تجربه کرد و این روند به مهرماه نیز رسید اما؛ در آبان ماه این روند صعودی قطع شد.
کد خبر : ۲۷۷۳۰۲

پخش شانه به شانه با سال گذشته درآمدزایی کرد

بورس نیوز:

شرکت پخش البرز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود در این دوره از بخش توزیع و فروش را مبلغی برابر با یک هزار و ۷۵۳ میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رساند. درآمد‌های تجمیعی "پخش" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری برابر با ۱۵ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان به ثبت رساند.

پخش شانه به شانه با سال گذشته درآمدزایی کرد

درآمد‌های شناسایی‌شده "البرز" در آذرماه

پخش البرز در نهمین ماه سال جاری میزان درآمدی که توانست از خود بر جای بگذارد نسبت به آبان ماه ۸ درصد کاهش را از توزیع و فروش به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد چشمگیری را تجربه نکرد و شانه به شانه سال گذشته حرکت کرد، پخش البرز از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه توانسته نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشت.

پخش شانه به شانه با سال گذشته درآمدزایی کرد

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید پخش البرز روند رو به رشدی را از ابتدای فصل تابستان تجربه کرد و این روند به مهرماه نیز رسید اما؛ در آبان ماه این روند صعودی قطع شد و نتوانست به جابه‌جایی رکورد درآمدزایی خود ادامه دهد و اکنون دومین ماه کاهش درآمد خود را تجربه می‌کند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.