بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
مدیر مالی املاح معدنی ایران :

تعدیل مثبت 10 درصدی سود تا پایان سال

شرکت املاح معدنی ایران طی فعالیت خود در 6 ماهه سال مالی 88 توانسته است 55 درصد از تولید پیش بینی شده و 55.5 درصد از میزان فروش پیش بینی شده را پوشش دهد .
کد خبر : ۲۷۷۳۳

شرکت املاح معدنی ایران طی فعالیت خود در 6 ماهه سال مالی 88 توانسته است 55 درصد از تولید پیش بینی شده و 55.5 درصد از میزان فروش پیش بینی شده را پوشش دهد.

مدیر مالی شرکت املاح معدنی ایران در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با بیان مطالب فوق اظهار داشت: در حال حاضر علی رغم پوشش بیش از انتظار در بخش تولید و فروش شرکت اما در صادرات محصولات 22 درصد از میزان پیش بینی شده فاصله داریم که به عمده علت آن بحث مشکلات ایجاد شده بر سر تحریم ایران از سوی کشور های غربی می باشد .

وی با اشاره به پوشش 52 درصدی سود پیش بینی شده طی 6 ماهه نخست سال جاری گفت : بنظر می رسد تا پایان سال شرکت بتواند با توجه به روند تولید و فروش محصولات با تعدیل مثبت 10 درصدی سود مواجه شود که با توجه به سیاست گذشته تقسیم سود در مجمع احتمالاً بین 85 تا 90 درصد از سود محقق شده بین سهامداران تقسیم خواهد شد .

این مقام مسئول در پایان با بیان این مطلب که اگر سال آینده وضعیت حامل های انرژی ثابت و همانند امسال باشد عنوان کرد: از آنجاییکه میزان مصرف گاز ، برق و مازوت برای تولید محصولات از میزان مصرف بالایی برخوردار می باشد اگر قیمت حاملهای انرژی ثابت باقی بماند سود سال آینده میلادی با رشدی 5 درصدی نسبت به امسال روبرو خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر