بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
هدف ما تبدیل شدن به بزرگترین شتاب دهنده درمان در خاورمیانه است
قائم مقام شرکت مهرمام میهن گفت: چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین شتاب دهنده حوزه درمان در خاورمیانه و سپس جهان است.
کد خبر : ۲۷۷۳۹۴

امیرمحمد محمدی، قائم مقام شرکت مهرمام میهن در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص فعالیت این شرکت اظهار کرد: شرکت مهرمام میهن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرد. از همان ابتدای فعالیت هدف ما این بود که به عنوان اولین مرکز درمانی در بورس پذیرش شویم.

وی افزود: به کمک فرابورس و بازار دانش بنیان به عنوان اولین مرکز درمانی در بازار دانش بنیان پذیرفته شدیم. محور فعالیت‌های ما گسترده است. فعالیت ما ابتدا با درمان ناباروری آغاز شد و در حال حاضر درصد موفقیت‌های ما با بهترین مراکز دنیا برابری می‌کند. خانواده‌هایی هستند که با ناامیدی از مراکز دیگر، در مرکز ما نتیجه می‌گیرند. 

قائم مقام شرکت مهر مام میهن در این باره ادامه داد: پروژه‌های زیادی در حوزه درمان سرطان، دارو، واکسن حتی نرم افزار‌های درمانی و بانک خون بند ناف داریم. همچنین، اولین مرکزی هستیم که مجوز پالایش بانک خون بندناف را اخذ کردیم. در حال حاضر نیز تیم ما از نخبه‌هایی تشکیل شده که کشور را ترک نکردند و ماندند تا به کشور در مسیر توسعه کمک کنند.

محمدی بیان کرد: پذیرش در بازار دانش بنیان کمک می‌کند تا تامین مالی راحت تری داشته باشیم و بتوانیم پروژه‌های مان را زودتر به نتیجه برسانیم.
وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت خاطرنشان کرد: چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین شتاب دهنده حوزه درمان در خاورمیانه و سپس جهان است. امیدواریم با فعالیت در خاورمیانه بتوانیم در حوزه‌های ژنتیک و بانک خون بند ناف وارد کشور‌های خلیج فارس شویم که در این زمینه تا حدودی پلن‌های عملیاتی راپیش بردیم.

هدف اصلی ما این است که با ورود به بازار دانش بنیان شرکت را عمری کنیم. یکی از اهداف ما این است که وقتی سهامداران از خارج وارد شرکت می‌شوند هم باعث بهبود شرکت می‌شود و هم اینکه خیال ما راحت است که شرکت سال‌های زیادی پابرجا می‌ماند.

قائم مقام شرکت مهرمام میهن گفت: مهمترین هدف ما تامین مالی پروژه هاست. ورود به این بازار باعث می‌شود که توجه سهامداران به ما جلب شود. کمک می‌کند تا استارت آ‌پهایی که در حوزه ژنتیک و دارو را داریم زودتر توسعه و رشد دهیم تا حتی به صادرات نیز بینجامد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.