بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
۹۵۷ میلیارد تومان درآمد در یک ماه!
میزان درآمدی که شرکت بیمه پارسیان در آذرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۹ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۷۴۳۳

۹۵۷ میلیارد تومان در یک ماه!

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه پارسیان با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۸۲۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد تداعی‌کننده تداوم روند صعودی این شرکت بود.

۹۵۷ میلیارد تومان در یک ماه!

شرکت بیمه پارسیان در نهمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۹۵۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در آذرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۹ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه پارسیان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

۹۵۷ میلیارد تومان در یک ماه!

"پارسیان" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در آذرماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۴۷۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "پارسیان" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۴ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

۹۵۷ میلیارد تومان در یک ماه!

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه پارسیان در آذرماه سال جاری حدود ۷۷۱ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی کاهش داشته است. "پارسیان" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۳۶۶ میلیارد تومان بوده است که سهم ۴۸ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه پارسیان در پایان آذرماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۳ هزار و ۲۴۷ میلیاردتومانی برسد.

۹۵۷ میلیارد تومان در یک ماه!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر