بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
داروسازی دانا شیب نزولی درآمدزایی را پیش گرفته است؛

حرکت درآمدزایی "ددانا" بر خلاف سال گذشته

حرکت درآمدزایی
میزان درآمدی که داروسازی دانا در آذرماه سال ۱۴۰۲ از خود بر جای گذاشت نسبت به یک‌ماهه گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۲۷۷۴۹۱

حرکت درآمدزایی

بورس نیوز:

شرکت داروسازی دانا در عملکرد یک ماهه منتهی به پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در سامانه کدال به ثبت رساند برابر با ۳۷۴ میلیارد تومان بود. "ددانا" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ میزان درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت بالغ‌بر ۴ هزار میلیارد تومان بود و همچنین لازم به ذکر است که این شرکت داروئی میزان سرمایه ثبت شده خود در این دوره را ۲۴۰ میلیارد تومان به ثبت رسانده است.

حرکت درآمدزایی

میزان درآمد شناسایی‌شده "ددانا"

میزان درآمدی که داروسازی دانا در آذرماه سال ۱۴۰۲ از خود بر جای گذاشت نسبت به یک‌ماهه گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید روند ریزش درآمد‌های ددانا از شهریورماه سال جاری آغاز شده و تاکنون این روند کاهشی ادامه داشته و مشاهده می‌کنیم که در سال جاری بر خلاف سال گذشته حرکت کرده است.

حرکت درآمدزایی

درآمد عملیاتی که داروسازی دانا در آذرماه به ثبت رساند نسبت به سال گذشته تغییری را به همراه نداشت و هم پایه سال گذشته حرکت کرده است. این شرکت داروئی میزان درآمدی که در نهمین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی بود.

حرکت درآمدزایی

بیشترین میزان درآمدی که ددانا از فروش محصول در این دوره کسب کرد مربوط به ویال با ۱۴۳ میلیارد تومان بود که این رقم در بازار داخلی شکل گرفت و مقدار فروش این محصول نیز نزدیک به ۸ میلیون عدد بوده است. محصولی که در بازار صادراتی به فروش رسیده متعلق به ویل بوده که در ۲ بازار حضور داشته است.

مقدار فروش محصولات "ددانا"

شرکت داروسازی دانا در آذرماه سال جاری، مقدار فروش این دوره ماهانه را برابر با ۱۴۹ میلیون عدد به ثبت رسانده که این عدد نسبت به ماه گذشته با کاهش ۲۶ درصدی روبه‌رو بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای سال ۱۴۰۲ نیز فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر یک میلیارد و ۷۰۶ میلیون عدد بوده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر