بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
شرکت گسترش سوخت زاگرس پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابهامات برخی سهامداران شفاف سازی کرد.
کد خبر : ۲۷۷۵۵۶

به گزارش بورس نیوز، شرکت گسترش سوخت زاگرس پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابهامات برخی سهامداران شفاف سازی کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، باتوجه به ثبت افزایش سرمایه ناشی از پذیره نویسی منابع مالی حاصل از تامین مالی از بازار سرمایه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ در اختیار شرکت قرار گرفت و طبق برنامه اعلامی زیست پالایشگاه کرمانشاه از اواخر اسفندماه تولید آزمایشی را آغاز و از اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۳ تولید اصلی شروع خواهد شد.

گفتنی است، نرخ خرید ذرت براساس قیمت سامانه بازارگاه و به التفاوت قیمت فروش محصولات براساس شرایط بازار رقابتی تعیین خواهد شد. ضمنا شرکت در حال رایزنی برای خرید ذرت از طرق بازارگاه بوده که پس از خرید قرارداد آن از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. (مجوز دریافتی از جهاد کشاورزی جهت تامین ذرت برای هر کارخانه ۲۰۰ هزار تن است.)

همچنین، براساس مصوبه هیات مدیره شرکت اساس فروش محصولات از طریق بورس انرژی و بورس کالا صورت می‌گیرد. مدارک اولیه جهت پذیرش در بورس انرژی ارسال شده که پس از اخذ پروانه بهره برداری پذیرش شرکت نهایی می‌شود. 

بر این اساس، بیواتانول سوختی در رینگ داخلی و صادراتی بورس انرژی به فروش می‌رسد.

براساس این گزارش، مشتریان عمده MTBE بیواتانول پالایشگاه ها، شرکت‌های الکل سازی، صنایع رنگ و رزین، صنایع لاستیک سازی و پتروشیمی بوده که برخی از مشتریان داخلی و خارجی درخواست اینعقاد تفاهم نامه خرید بلندمدت رابه شرکت ارائه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر