بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
آینده روشن پیش روی شرکت پتروشیمی ارومیه
مدیرعامل پترول در بازدید از شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: بسیار خوشحالم که پتروشیمی ارومیه را بیش از پیش در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش می‌بینم.
کد خبر : ۲۷۷۷۷۱

به گزارش بورس نیوز، رشید قانعی در بازدید از پتروشیمی ارومیه که روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه انجام پذیرفت، ضمن بازدید از پروژه پلی آلومینیوم کلراید مجتمع پتروشیمی ارومیه و مشاهده روند تکمیل این پروژه، از دیگر واحد‌های تولیدی این شرکت نیز بازدید نمود.

وی ضمن حضور در جلسه تخصصی با پیکانکار این پروژه و استماع گزارش روند اجرا، افزود با توجه به اهمیت این واحد و الزام به بهره برداری هرچه سریعتر از آن، امیدواریم به موقع بتوانیم با تولید و عرضه این محصول با ارزش و استراتژیک، شاهدکاهش واردات بوده و به طبع آن افزایش کیفیت آب مصرفی در شور باشیم.

دکتر رشید قانعی در ادامه ضمن دیدار و جلسه با روسای واحد‌های شرکت پتروشیمی ارومیه، با اظهار خوشحالی از روند روبه رشد این مجتمع پتروشیمی خاطر نشان کرد، کار‌های بسیار خوبی در این شرکت انجام پذیرفته و نسبت به سال قبل اقدامات تاثیر گذاری صورت گرفته است که با توجه به جدیت و انرژی مضاعفی که در نتیجه تغییرات مثبت در این مجموعه جریان دارد، آینده بسیار روشن همراه با توسعه بیش از پیش را برای این شرکت متصور هستم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر