بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
کسب سود خالص ۱۱۲ میلیارد تومانی آپ تا پایان پاییز ۱۴۰۲
براساس صورت‌های مالی منتشر شده در سامانه کدال، شرکت آسان پرداخت توانست در ۹ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲سود خالص ۱۱۲ میلیارد تومانی را کسب کند که این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل ۸۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۲۷۷۹۲۷

بورس‌نیوز: این آمار نشان می‌دهد، شرکت آسان پرداخت تا پایان پاییز ۱۴۰۲ توانسته به سود عملیاتی معادل ۱۱۱ میلیارد تومان دست یابد که این موضوع نشان‌دهنده رشد بیش از ۹۹ درصدی سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و عملکرد مطلوب آپ در حوزه عملیات اصلی موضوع فعالیتش است.

درآمد‌های عملیاتی آسان پرداخت نیز در دوره ۹ ماهه سال جاری بیش از ۷ هزار میلیارد تومان شناسایی شده که این رقم در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته با رشد ۳۲ درصدی همراه بود و باتوجه به روند سال‏های گذشته، کسب درآمد عملیاتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان را تا پایان سال ۱۴۰۲ محتمل ساخته است.

شرکت آسان پرداخت همچنین در حوزه نقد حاصل از عملیات در بازه زمانی موردنظر توانست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رشد ۶۶ درصدی دست یابد که این موضوع بیانگر ارتقای کیفیت سودآوری این شرکت است. 

علاوه براین، در دوره ۹ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ وجه نقد صرف شده برای فعالیت‌های سرمایه‏گذاری توسط شرکت آسان پرداخت با رشد ۷۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بود که عمده‌ترین طبقه آن به خرید دارایی‌های ثابت مشهود با ۱۰۷ میلیارد تومان اختصاص دارد. پیش از این نیز، اطلاعیه‌ای مبنی بر تایید افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی آسان پرداخت توسط هیات مدیره، در کدال منتشر شده بود که با اختصاص این منابع به توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی و تجهیزات موضوع فعالیت، انتظار می‌رود روند سرمایه‌گذاری‌های راهبردی و ارتقای عملکرد مالی این شرکت در باقیمانده سال مالی جاری و سال مالی آینده نیز ادامه‌دار باشد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر