بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
"وسپهر" به درآمدزایی ۴۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد؛

ساحل آرامش درآمدهای "وسپهر" از سود سهام

ساحل آرامش درآمدهای
"وسپهر” با سرمایه ثبت‌شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۱۰ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق‌شده نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان درآمد داشت.
کد خبر : ۲۷۸۴۵۹

ساحل آرامش درآمدهای وسپهر+بورس نیوز

بورس نیوز:

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال ۱۴۰۲ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود در این دوره را برابر با ۱۰ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان به ثبت رساند، سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی "وسپهر" در دی ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند، میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها برابر با ۷ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان بود، میزان سرمایه‌گذاری که "وسپهر" در پرتفوی بورسی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان بود.

ساحل آرامش درآمدهای وسپهر+بورس نیوز

لازم به ذکر است که این شرکت در پایان دی ماه سال جاری میزان درآمد که از فروش سهام به دست آورد نزدیک به یک‌میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان بود که این مبلغ از صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته پایدار سپهر و صندوق سرمایه‌گذاری پارند پایدار سپهر (etf) به دست آورد. از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه مجموع این درآمد‌ها را برابر با ۴۰ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان اطلاع رسانی کرد.

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "وسپهر"

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳ هزار و ۹۸ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۸ درصدی را به همراه داشت.

ساحل آرامش درآمدهای وسپهر+بورس نیوز

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وسپهر" مربوط به «سرمایه‌گذاری مسکن» با ۹۴۰ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «بانک صادرات» با ۸۷۱ میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص «بانک صادرات» با یک هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان بود که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در این شرکت ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین «توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی» نیز با ۷۰۳ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را پس از بانک صادرات به خود اختصاص داده بود.

"وسپهر” با سرمایه ثبت‌شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۱۰ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق‌شده نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان درآمد داشت. همان‌طور که گفته شد، بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وسپهر" در دی ماه مربوط به شرکت‌های غیر بورسی بود، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری مربوط به بازارگردانی سپهر بانک صادرات با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان به ثبت رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
استقبال کم نظیر نقطه پایان پذیره نویسی حق تقدم
تمام حق تقدم‌های استفاده نشده "وسپهر" با استقبال فعالان حقوقی و حقیقی خریداری شد

استقبال کم نظیر نقطه پایان پذیره نویسی حق تقدم "وسپهر"

ارسال نظر