بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
«کنسانتره آهن (خشک)» درآمدزاترین محصول "کچاد" نام گرفت؛

دی ماه، پایانی بر روند کاهشی درآمدهای "کچاد"

دی ماه، پایانی بر روند کاهشی درآمدهای
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تا پایان دی ماه سال جاری از فروش محصولات خود در بازار صادراتی به درآمد یک هزار و ۵۶۵ میلیارد تومانی رسید.
کد خبر : ۲۷۸۴۶۲

دی ماه، پایانی بر روند کاهشی درآمدهای

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه خود در دی ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش «آهن اسفنجی، کنسانتره آهن (خشک)، فولاد، عرضه برق تولیدی (نیروگاه)، آپاتیت و گندله» به ثبت رساند برابر با مبلغ ۴ هزار و ۵۹۲ میلیارد تومان بود.

"کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات شناسایی کرد بالغ‌بر ۴۶ هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان بود، این شرکت معدنی عمده‌ترین درآمدزایی را در این دوره ۱۰ ماه از فروش محصولان در بازار داخل کشور به دست آورد.

دی ماه، پایانی بر روند کاهشی درآمدهای

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو میزان درآمد ماهانه‌ای که در دهمین ماه سپری‌شده از سال مالی به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده "کچاد" از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بود.

بازگشت درآمد عملیاتی "کچاد" به روند صعودی

درآمدی ماهانه‌ای که "کچاد" در دی ماه به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته شاهد افزایش درآمد ۴ درصدی بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۴ هزار و ۴۰۳ میلیارد تومانی به ۴ هزار و ۵۹۲ میلیارد تومان رسید، همان‌طور که در نمودار ذیل مشاهده می‌کنید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پس از ۲ ماه کاهش درآمدزایی در آغاز فصل زمستان، این روند تا پایان داد.

دی ماه، پایانی بر روند کاهشی درآمدهای

"کچاد" بیشترین درآمدزایی خود در این دوره ماهانه را از فروش «کنسانتره آهن (خشک)» با مبلغ ۲ هزار و ۶۶ میلیارد تومان به دست آورد، نرخ فروش این محصول در دی ماه بالغ‌بر ۳ میلیون ۸۶۳ تومان در ازای هر تن به ثبت رسید که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ناچیزی را به همراه داشت.

دیگر محصول درآمدزای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دی ماه متعلق به «فولاد» با مبلغ یک هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان بود که در بازار داخل کشور مورد معامله قرار گرفت و نرخ فروش این محصول نیز نزدیک به ۲ درصد افزایش پیدا کرد.

دی ماه، پایانی بر روند کاهشی درآمدهای

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تا پایان دی ماه سال جاری از فروش محصولات خود در بازار صادراتی به درآمد یک هزار و ۵۶۵ میلیارد تومانی رسید، مبلغ به ثبت رسیده در بازار خارجی از فروش تک محصول "فولاد" به دست آمد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر