بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
درآمد ماهانه
شرکت پتروشیمی زاگرس از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۵۶۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.  
کد خبر : ۲۷۸۵۴۶

درآمد ماهانه

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی زاگرس با سرمایه ثبت شده ۲۴۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۸۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری نشان داد که درآمد آن افزایشی بوده است.

درآمد ماهانه

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی زاگرس در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۵۶۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۴ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۴ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

درآمد ماهانه

" زاگرس" در دی‌ماه ۱۳ هزار و ۹۴ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۲ هزار و ۳۲۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. میزان درآمدی که پتروشیمی زاگرس در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد صادراتی این شرکت بوده است. درآمد داخلی که "زاگرس" در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۷۸ و درآمد صادراتی آن یک هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان بوده است. 

درآمد ماهانه

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی زاگرس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با یک هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان بود درآمدی که "زاگرس" از فروش این محصول در دی‌ماه به دست آورد برابر با ۹۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی زاگرس محصول «متانول داخلی» به خود اختصاص داده بود و در نهایت درآمدی که از فروش آخرین محصول خود، یعنی «بخار» عاید شرکت شد برابر با ۲۶۴ میلیون تومان بود.

درآمد ماهانه

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر