بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
مجتمع فولاد خراسان ثبت کرد؛

رکوردی جدید از "فخاس"

رکوردی جدید از
شرکت فولاد خراسان از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۸۶۰ میلیاردتومانی رسید.
کد خبر : ۲۷۸۸۹۹

رکوردی جدید از

بورس‌نیوز:

شرکت مجتمع فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۶۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری از جدیدترین و فوق العاده‌ترین رکورد خود پرده برداشت. 

رکوردی جدید از

میزان درآمدی که شرکت فولاد خراسان در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۸۶۰ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۶۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۳۰ درصدی همراه بود، همچنین "فخاس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رکوردی جدید از

"فخاس" در بهمن‌ماه ۱۴۸ هزار و ۸۴۸ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۶ هزار و ۲۴۷ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با رشد ۵۶ درصدی همراه شد.

رکوردی جدید از

عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع فولاد خراسان را در بهمن‌ماه «محصولات سبک ساختمانی» با یک هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۳ میلیون و ۱۷ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فخاس" در بهمن‌ماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش و گندله» در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد.

رکوردی جدید از

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
ثبت عملکردی فوق‌العاده از
مجتمع فولاد خراسان در گزارش ۶ ماهه رقم زد؛

ثبت عملکردی فوق‌العاده از "فخاس"

مجتمع فولاد خراسان زیر ذره بین بورس‌نیوز؛

"فخاس" و ثبت یک رکورد!

رشد ۵۴ درصدی
فولاد خراسان افزایش درآمد داشت؛

رشد ۵۴ درصدی "فخاس" در دی‌ماه

ارسال نظر