بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
رشد ۸ درصدی درآمد ماهانه تپسی در بهمن‌ماه؛

سرما، مانع رکورد زنی "تپسی" نشد

سرما، مانع رکورد زنی
میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در بهمن ماه کسب کرد نزدیک به ۱۴ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه طی ۱۰ ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۷۸۹۱۶

سرما، مانع رکورد زنی

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت بهمن ماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات و فروش را مبلغی بالغ‌بر ۹۵ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست به درآمد تجمیعی ۹۲۳ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

میزان سرمایه به ثبت رسیده این شرکت استارت‌آپی در بهمن ماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام شد.

درآمد عملیاتی "تپسی" تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ 

میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در بهمن ماه کسب کرد نزدیک به ۱۴ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه طی ۱۰ ماه گذشته بود.

"تپسی" میزان درآمد ماهانه‌ای که طی ۱۱ ماه سال جاری توانست به ثبت برساند، توانست به مسیر صعودی خود بازگردد و در مقایسه با عملکرد سال مالی گذشته نیز نشان داد که روند رو به رشدی را سپری می‌کند و در یازدهمین ماه از سال جاری بیشترین درآمدزایی را در ادوار گذشته از خود بر جای گذاشته است.

سرما، مانع رکورد زنی

درآمد ماهانه‌ای که "تپسی" توانست در بهمن ماه از ارائه خدمات کسب کند نسبت به دی ماه ۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد و در مقایسه با بهمن ماه سال گذشته با رشد چشمگیر ۳۸ درصدی مواجه بود همان‌طور که گفته شد این شرکت استارت‌آپی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به درآمد تجمیعی ۹۲۳ میلیارد تومانی رسید که این درآمد حاصل رشد ۶۹ درصدی طی این مدت زمان سپری شده بود.

بیشترین درآمد ماهانه این شرکت استارت‌آپی از بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۹۲ میلیارد تومان به دست آمد که در واقع نسبت به بهمن ماه ۱۴۰۱ توانست رشد ۳۷ درصدی قرار بگیرد.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۷ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود. پس‌ازآن بخش «کمیسیون» نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی نزدیک به ۲ میلیارد و ۲۳۱ تومان را به دست آورد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر