بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
بیمه پارسیان درآمد‌های خود را از ۴ ماه گذشته جدا کرد:

ثبت تراز مثبت ۶۴ درصدی بیمه پارسیان

ثبت تراز مثبت ۶۴ درصدی بیمه پارسیان
میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با رشد ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۷۹۲۵۸

بورس نیوز:

شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به دست آورد مبلغی نزدیک به یک هزار و ۴۴ میلیارد تومان بود، پارسیان از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۱۰ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

ثبت تراز مثبت ۶۴ درصدی بیمه پارسیان

"پارسیان" میزان خسارت پرداختی خود در بهمن ماه به مشتریان تحت پوشش را مبلغی برابر با ۶۳۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه نیز مجموع خساراتی که مورد پرداخت قرار داد برابر با ۶ هزار و ۹۳۸ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، همچنین لازم به ذکر است که در بهمن ماه این شرکت تراز مثبت ۶۴ درصدی را از خود برجای گذاشت.

درآمد ماهانه "پارسیان" تا بهمن ماه ۱۴۰۲

درآمد ماهانه‌ای که شرکت "پارسیان" در یازدهمین ماه از سال جاری از محل فروش حق بیمه به دست آورد مبلغ یک هزار و ۴۴ میلیارد تومان بود، این میزان درآمدی که توسط "پارسیان" از فروش حق بیمه به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته رشد ۱۴ درصدی را به همراه داشت، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش ۳۴ درصدی درآمد حاصل از فروش حق بیمه بود.

میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با رشد ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۶ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان به مبلغ کنونی ۱۰ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان رسیده است.

ثبت تراز مثبت ۶۴ درصدی بیمه پارسیان

بیشترین میزان درآمدزایی "پارسیان" در بهمن ماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» بود و از این بخش ۴۶۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد و تشکیل‌دهنده ۴۴ درصد از درآمد ماهانه بود، رشته بیمه «درمان» نیز توانست پس از بخش ثالث – اجباری عنوان بیشترین درآمد "پارسیان" را با مبلغی بالغ‌بر ۱۷۷ تومان به خود اختصاص داد که سهم ۱۷ درصدی از درآمد ماهانه داشت.

از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده نیز متعلق به رشته بیمه ثالث-اجباری با ۴ هزار و ۵۸ میلیارد تومان بود که نسبت به سال مالی گذشته ۶۱ درصد افزایش را در پی داشت، در پایان لازم به ذکر است که این شرکت بیمه‌ای در عملکرد تجمیعی خود تا پایان بهمن ماه توانست تراز مثبت ۵۵ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر