بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
نأمین سرمایه نوین از درآمدهای محقق‌شده سال گذشته خود جلو زد؛

بیشترین درآمدزایی "تنوین" از بخش بازارگردانی

بیشترین درآمدزایی
میزان درآمدی که "تنوین" در یازدهمین ماه از سال جاری کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۷۹۳۶۹

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه نوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه ۱۴۰۲ میزان درآمدی که از ارائه خدمات محقق‌شده کسب کرد برابر با مبلغ ۴۳ میلیارد و ۹۷۳ میلیون تومان بود، میزان درآمد تجمیعی که "تنوین" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه سال جاری شناسایی کرد بالغ‌بر ۵۴۹ میلیارد تومان بود.

بیشترین درآمدزایی

شرکت تأمین سرمایه نوین میزان درآمدی که در این دوره از خود برجای گذاشت مربوط به تعهد پذیره نویسی، بازارگردان، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری و مشاوره و عرضه و پذیرش بود. میزان درآمدی که "تنوین" در یازدهمین ماه از سال جاری کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را به دنبال داشت.

بیشترین درآمدزایی

سود سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه نوین در بهمن ماه سال جاری مبلغی برابر با ۷۱ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، میزان سود اعلام‌شده توسط این شرکت از سرمایه گذاری در اوراق بدهی، سرمایه گذاری در صندوق ها، فروش سهام و سپرده بانکی به دست آمد. میزان سود سپرد‌ه‌ای که توسط تنوین به ثبت رسید در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.

بیشترین درآمدزایی

شرکت تأمین سرمایه نوین در بهمن ماه سال جاری، بیشترین درآمدزایی را از «بازارگردانی» با مبلغی بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان در اختیار داشت و جایگاه بعدی را نیز بخش «تعهد پذیره‌نویسی» با مبلغی نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد و این بخش از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۲۵۲ میلیارد تومان رسیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر