بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
بیمه تعاون در فصل زمستان به درآمد ۸۸۰ میلیارد تومانی رسید؛

جابه‌جایی رکورد فروش حق بیمه "وتعاون" / دستیابی بیمه تعاون به تراز مثبت ۸۷ درصدی

جابه‌جایی رکورد فروش حق بیمه
میزان درآمد تجمیعی که بیمه تعاون از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۰ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۷۹۵۳۳

بورس نیوز:

شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت منتهی به اسفندماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۴۲۱ میلیارد تومان بود و همچنین "وتعاون" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) تا پایان اسفندماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومانی دست یافت.

جابه‌جایی رکورد فروش حق بیمه

میزان خسارتی که شرکت بیمه تعاون در اسفندماه پرداخت کرد برابر با مبلغ ۲۲۴ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال تا پایان دوازدهمین ماه از سال مالی نیز میزان پرداختی خود را یک هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان اعلام کرد، لازم به ذکر است که "وتعاون" در اسفندماه به تراز مثبت ۸۷ درصدی دست‌یافت.

درآمد ماهانه "وتعاون" تا اسفندماه ۱۴۰۲

بر اساس فعالیت ماهانه "وتعاون" در پایان سال منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ میزان درآمد ۴۲۱ میلیارد تومانی را از خود بر جای گذاشت لازم به ذکر است که در این دوره ماهانه "وتعاون” با رشد ۹ درصدی به این مبلغ دست پیدا کرد و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۴۴ درصد روبه‌رو بود، میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای در ۱۲ ماه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی را تجربه کرد.

جابه‌جایی رکورد فروش حق بیمه

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "وتعاون" از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین میزان درآمدزایی را در پایان دوره مالی خود، یعنی در اسفندماه ۱۴۰۲ از خود بر جای گذاشت، همچنین گفتنی است که درآمدزایی این شرکت بیمه‌ای در ۳ ماه پایانی سال مالی روند رو به رشدی را به همراه داشت، بیشترین میزان درآمد "وتعاون" در اسفندماه سال جاری متعلق به «ثالث – اجباری» با مبلغی برابر با ۲۰۲ میلیارد تومان بود که در این دوره ۴۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

جابه‌جایی رکورد فروش حق بیمه

پس از رشته بیمه «ثالث – اجباری» که عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را به خود اختصاص داد، رشته بیمه «درمان» با مبلغ ۴۳ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه نیز بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده وتعاون مربوط به «ثالث-اجباری» با یک هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که "وتعاون" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۰ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره یک ساله به تراز مثبت ۸۳ درصدی دست پیدا کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر