بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
ذرت دامی، درآمدزاترین محصول "غکورش" نام گرفت؛

داغ شدن درآمدهای فصل زمستان غکورش در اسفندماه

داغ شدن درآمدهای فصل زمستان غکورش در اسفندماه
میزان درآمدی که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد رشد را در پی داشت.
کد خبر : ۲۷۹۶۲۲

 

بورس نیوز:

صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری درآمد عملیاتی ارائه‌شده خود را طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۳ هزار و ۵۰۲ میلیارد تومان به ثبت رسانده و درآمدی که این شرکت توانسته طی دوازده ماه گذشته شناسای کرد برابر با ۲۲ هزار و ۲۸۰ بود، همچنین سرمایه ثبت‌شده "غکورش" طی این مدت ۲ هزار میلیارد تومان گزارش شده است.

داغ شدن درآمدهای فصل زمستان غکورش در اسفندماه

لازم به ذکر است که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون درآمد‌های حاصل‌شده خود را سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورده است.

مقدار درآمد‌های شناسایی‌شده "غکورش"

میزان درآمدی که صنعت غذایی کورش از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسانده در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد رشد را در پی داشت، درآمد ماهانه‌ای که غکورش در اسفندماه از خود بر جای گذاشت نسبت به بهمن‌ماه ۷۸ درصد رشد را تجربه کرد. همچنین درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و بیشترین درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه توسط غکورش اعلام شد از بخش «روغن خوراکی» بود که برای شرکت یک هزار و ۷۷۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است.

داغ شدن درآمدهای فصل زمستان غکورش در اسفندماه

نرخ فروش روغن خوراکی ۵۷ میلیون و ۹۱۰ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و جایگاه بعدی بیشترین درآمد را پس‌ازآن محصول «کنجاله» با ۸۵۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد که نرخ فروش این محصول نیز در پایان اسفندماه ۲۰ میلیون و ۶۰۸ هزارتومان به ثبت رسید.

فروش محصولات "غکورش" در اسفندماه ۱۴۰۲

داغ شدن درآمدهای فصل زمستان غکورش در اسفندماه

شرکت صنعت غذایی کورش در اسفندماه مقدار فروش محصولات خود را در این دوره برابر با ۱۵۱ هزارتن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت برابر با ۶۵۱ هزارتن به اطلاع سهامداران رسید، پرفروش‌ترین محصول "غکورش" در اسفندماه مربوط به «ذرت دامی» با ۷۴ هزارتن بوده که ۴۹ درصد از بازار داخلی را در اختیار گرفته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وثیقه سهام
شرکت صنعت غذایی کورش اعلام کرد؛

وثیقه سهام "غکورش" جهت اخذ تسهیلات

پیشروی های بی حد و حصر
شرکت صنایع غذایی کورش در ۶ ماهه نخست رقم زد؛

پیشروی های بی حد و حصر"غکورش"

ارسال نظر