بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین ثبت کرد؛

درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی "توسن"!

درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی
میزان درآمدی که این شرکت در اسفندماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲۹ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۸۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۹۶۷۵

درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی

بورس‌نیوز:

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۲۱۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های فروش نرم‌افزار و خدمات پشتیبانی درآمد کسب کند.

درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین میزان درآمدی که در دوازدهمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۱۱۷ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اسفندماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲۹ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۸۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت ارتباطاتی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی

بیشترین درآمدی که "توسن" در اسفندماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «خدمات پشتیبانی» با ۶۷ میلیارد تومان بود. درآمدی که "توسن" از این بخش به دست آورد، ۵۷ درصد از درآمد را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "توسن" پس از بخش «خدمات پشتیبانی» در اختیار «فروش نرم افزار» با ۴۹ میلیارد تومان بود.

درآمد ۱۱۷ میلیارد تومانی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر