بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
ارزش بیت کوین به بیش ۷۱ هزار دلار رسید
قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از اول آوریل تاکنون، به بالای ۷۱هزار دلار رسیده که به دلیل خوش‌بینی پیرامون رویداد هاوینگ است که در اواخر این ماه انتظار می‌رود.
کد خبر : ۲۷۹۷۴۰

به گزارش بورس نیوز، قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از اول آوریل تاکنون، به بالای ۷۱هزار دلار رسیده که به دلیل خوش‌بینی پیرامون رویداد هاوینگ است که در اواخر این ماه انتظار می‌رود.

این صعود ارزش ارز دیجیتال را به سطوح رکوردی جدیدی رسانده است.

به نقل از کریپتو، بیت‌کوین با ۲.۷۰ درصد افزایش به ۷۱هزار و ۲۴۸.۴۸ دلار رسید. اتریوم در همان زمان با ۳.۲۸ درصد افزایش در ۳۵۶۶.۴۹ دلار معامله شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۶۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۶۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۳۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۴۶ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱.۲ میلیارد دلار است که ۶۴.۸۰ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۹.۸۷ میلیارد دلار است که ۹.۷۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۷۹ میلیارد دلار است که ۸۹.۷۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر