بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
رمزگشایی از رضایت بیمه‌گذاران و سودسازی
درآمد بیمه تعاون از محل عملیات بیمه‌گری در سال گذشته به رقم ۲۷ هزار و ۴۳۷ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال رسید که نسبت به سال ۱۴۰۲ رشدی ۵۰ درصدی داشته است. انتظار می‌رود تنها شرکت بیمه‌ای با ماهیت تعاونی در سال آینده هدف‌گذاری بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
کد خبر : ۲۷۹۸۱۲

 به گزارش بورس نیوز، رشد درآمد بیمه تعاون و استمرار سودسازی آن در سال‌هایی که یونس مظلومی سکان هدایت آن را بر عهده داشته، چیست؟ به گزارش دنیای بیمه، او پس از یک تجربه موفق در هدایت بیمه رازی، در زمستان سال ۱۳۹۵ از این شرکت خداحافظی کرد تا اینکه سهامداران بیمه تعاون به این جمع‌بندی رسیدند که هدایت شرکت را به در بهار سال ۱۳۹۶ او بسپارند. شاید آن زمان بسیاری تصور می‌کردند که او با چالش‌های زیادی مواجه شود اما کارنامه او در این سال‌ها نشان داد توانسته تا بیمه تعاون نوپا را به یکی از بازیگران متفاوت در صنعت بیمه تبدیل کند و البته وتعاون همچنان در مسیر بلوغ و قدکشیدن قرار دارد.

مظلومی که سال ۱۳۷۳ از بیمه آسیا وارد صنعت بیمه شد و آن زمان کارشناس فروش بیمه‌های اموال و اشخاص بود، بعدها به عنوان کارشناس صدور بیمه‌های آتش‌سوزی به بیمه دانا رفت و در دیگر رشته‌های بیمه نظیر بیمه مهندسی، کشتی و هواپیما بیمه دانا رشد کرد تا به معاونت بیمه‌های مهندسی و مسوولیت این شرکت انتخاب شد. بعدها در سال ۱۳۸۲ راهی بیمه رازی شد و ۳ سال بعد مسئولیت مدیریت پروژه تاسیس بیمه سایان گروه رایان ساپیا را عهده‌دار بود و شهریور سال ۱۳۸۹ با یک سابقه طولانی و البته مستمر و موفق در حالی که به عضویت انستیتوی بیمه‌گران لندن درآمده و در موسسات بیمه‌ای خارجی آموزش دیده بود، سکان هدایت بیمه رازی را در دست گرفت. او اکنون مدیرعامل بیمه تعاون است و در زمان انتخاب اش، سهامداران بیمه تعاون امیدوار بودند بتواند با تجربه و دانش خود به ارتقای این شرکت کمک کند.

مظلومی در بیمه تعاون ماند و طرحی نو درانداخت؛ چه اینکه او وقتی در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ حکم مدیرعاملی را دریافت کرد، هدف‌ مشخص و روشنی داشت و همان زمان آشکارا اعلام کرد: امیدوارم که با یکدلی ، تلاش و کوشش یکدیگر بتوانیم جایگاه شرکت بیمه تعاون را در صنعت بیمه به سطحی برسانیم که از آن انتظار می رود، این امر میسر نیست مگر با اتکال به خداوند، هم اندیشی ، فعالیت و تعامل تمامی کارکنان شرکت بیمه تعاون.
میراث مظلومی برای تعاون

شاید آن زمان یبمه تعاون نام کمتر شناخته شده در صنعت بیمه بود اما این شرکت در این سال‌ها هم در حوزه برندسازی و معرفی بیمه تعاون و هم ارتقای سهم از بازار متمایز عمل کرد به گونه‌ای که رشد بالای فروش در همه سال‌ها رقم خورد و میزان فروش از ۲ هزار و ۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۷ به رقم ۲۷ هزار و ۴۳۷ میلیارد و ۳۴ میلیارد ریال در پایان سال ۱۴۰۲ رساند؛ یعنی ۱۲۳۷ درصد رشد فروش در ۵ سال.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر