بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم بود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس‌آموز بود.
کد خبر : ۲۷۹۸۲۸

به گزارش بورس نیوز، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین ماه) مجلس ضمن درود و رحمت خدا بر قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی، گفت: درود خدا بر ارواح طیبه سید الشهدای انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات نیمه شب گذشته بیان کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس‌آموز بود. پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد، شاد کرد.

وی در ادامه اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد دانست و هشدار داد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آن‌ها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود.

دکتر قالیباف همچنین با بیان اینکه انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است، اظهار داشت: دولت‌های مسلمان، با پیروی از خواستهٔ ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌ها قرار ندهند.

رئیس قوه مقننه افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هر گونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشان داده است غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور، برخورد می‌کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

دکتر قالیباف اضافه کرد: وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم. خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی، محکم و پشیمان‌کننده بود و باردیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
اشتباهی بورسو زدن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
سیلی را زدید، حالا بیاید اقتصاد را درست کنید. دلار و طلا را کنترل کنید بورس را رونق دهید