بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
سود ۷۰۰ ریالی
مجمع عمومی عادی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۹۸۳۱

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با حصور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مجمع مطرح شد: 

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این مجموعه به عنوان یک شرکت دانش بنیان به عنوان یک شرکت توانمند در صنعت پی اس پی به شمار می‌رود. 

این شرکت با ۱۸ سال سابقه فعالیت در صنعت پرداخت همواره با هدف بهبود کیفیت زندگی عموم افراد جامعه با توسعه راهکار‌های پرداخت هوشمند فعالیت کرده است. با ارائه محصولات و خدماتی مانند نرم افزار‌های پی پاد، سانیار، پایانه‌های فروشگاهی پایانه‌های اینترنتی، صدور انواع کارت‌های بانکی تلاش دارد با نگاه مسئولانه خود در راه ارتقای کیفیت و خدمات به روز گام بردارد.

این شرکت در بازار بورس و اوراق بهادار با نماد "پی پاد" شناخته شده و در روز ۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در بازار دوم بورس پذیرفته و در ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به عنوان اولین سهام سال عرضه شد.

کسب گواهینامه ۴ ستاره در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی، کسب تندیس زرین در دو بخش پایانه‌های فروشگاهی و اپلیکیشن‌های پرداخت در دهمین جشنواره ملی برند محبوب، اشاره کرد.

همچنین کسب تندیس برنزی مسئولیت اجتماعی در هشتمین حضور متوالی این شرکت که با صعودی کم نظیر و کسب امتیاز در شاخص‌های مدیریت، مالی و اقتصادی، زیست محیطی و بشردوستانه همراه بو بیانگر آن است که این سازمان توانسته مسئولیت اجتماعی را در سازوکار خود جاری سازد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب جوایز و گواهینامه‌های متعدد در سطح بین المللی و نیز دریافت کسب عنوان شرکت برتر در همایش IMI ۱۰۰ شده است.
 
گفتنی است، پی پاد با هدف خودارزیابی، شناخت نقاط قوت، توجه به نقاط قابل بهبود در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده است. در پی ارزیابی کارشناسان خبره این جایزه و براساس الگوی تعالی سازمانی موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شد. 

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، در ادامه روند رو به رشد سال‌های اخیر، توانسته بیش از ۴۶۰۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی ثبت کند.

در پی روند رو به رشد درآمد‌های عملیاتی سود ناخالص شرکت نیز در ۵ سال اخیر حدود ۱۰ برابر رشد داشته و منجر به کسب سود ناخالص ۶۱۸ میلیارد تومانی شده است. عملکرد منحصر به فرد این شاخص کسب رتبه دوم صنعت را برای پرداخت الکترونیک پاسارگاد به ارمغان آورده است. همچنین عدد معادل ۳۸۰ میلیارد تومان را به عنوان سود خالص خود کسب کرده است. 

"پی پاد" توانسته با عملکرد قوی و مدیریت کارآمد جایگاه نخست را در میان رقبا کسب کند و بازده دارایی خود را به عددی معادل ۲۲.۹ درصد برساند.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با تمرکز بر افزایش بهره وری برخلاف روند نزولی صنعت توانسته رشد قابل توجهی در حاشیه سود خود ثبت کرده است. رشد حاشیه سود ناخالص ۱۳.۲۶ درصدی و حاشیه سود خالص ۸.۱۷ درصدی نتیجه عملکرد مناسب و بهره وری بالای این شرکت در مقایسه با صنعت پرداخت است. 

در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت الکترونیکی ۷۰۰ ریال سود به ازای هر سهم " پی پاد" بین سهامداران تقسیم شد.

پاداش هیات مدیره برای سال جاری مبلغ ۱۶ میلیارد ریال در نظر گرفته شد. همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت الکترونیک پاسارگاد با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران برگزار شد.

گفتنی است، در این مجمع در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر