بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
برگزاری زودهنگام آریا ساسول در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۹۸۵۶

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی شرکت پلیمر آریاساسول با حضور ۹۴ درصدی سهامداران برگزار شد.  

در این مجمع، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از عملکرد شرکت در سال گذشته و برنامه های آتی شرکت توضیح داد.

وی با اشاره به رشد فروش شرکت پلیمر آریا ساسول گفت: با کسب درآمد فروش ۳۳۹ هزار میلیارد ریالی، بیشترین مبلغ فروش را در تمام ادوار شرکت رقم زدیم. همچنین رکورد تولید و فروش در سال ۱۴۰۲را کسب کردیم.

حیدرزاده درباره برنامه آتی "آریا" بیان کرد: یافتن بازار‌های جدید برای فروش مستقیم و تولید گرید محصولات جدید به‌عنوان یکی از اقدامات آتی در مسیر سودآوری است. تولید و فروش پایدار و حفظ سودآوری نیز به طور جد دنبال می‌شود. تعویض خط لوله آب خنک‌کننده و توسعه مرکز نوآوری و دانش‌بنیان از جمله اقداماتی است که در راستای تولید و فروش پایدار در این شرکت صورت خواهد گرفت. همچنین ادامه اجرای پروژه احداث کوره دهم واحد الفین، جداسازی سی‌تری پلاس و واحد جدید تولید پلی‌اتیلن در راستای تولید پایدار در بین اقدامات آتی این شرکت هستند.  

مدیرعامل "آریا" خاطرنشان کرد: نماد معاملاتی "آریا" در انتهای سال ۱۴۰۲ ارزش بازار  ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی را محقق کرد و به این وسیله توانست در بازار سرمایه رتبه ۱۸ را به خود اختصاص دهد و عملکردی موفق

وی توضیح داد: در سال مالی ۱۴۰۲، آریاساسول موفق به کسب رتبه اعتباری بلندمدت AA و رتبه اعتباری کوتاه‌مدت +A۱  در صدر معتبرترین شرکت‌های ایران قرار گرفت. همچنین، در سال گذشته شرکت آریاساسول در بین ۸۲۸ ناشر بورسی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، در این مجمع مصوب شد:

پرداخت سود "آریا" مطابق زمانبندی اعلام شده از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ و از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شود.  

گفتنی است، در پایان مجمع، به ازای هر سهم "آریا" ۷۲۰ تومان سود بین سهامداران توزیع شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر