بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
خدمتی دیگر از کارگزاری بانک سامان در راستای تحول دیجیتال
کارگزاری بانک سامان، با رونمایی از سرویس تخصیص آنی اعتبار، گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات دیجیتالی مطابق با نیاز مشتریان برداشت.
کد خبر : ۲۷۹۹۶۱

به گزارش بورس نیوز، کارگزاری بانک سامان، با رونمایی از سرویس تخصیص آنی اعتبار، گامی دیگر در جهت ارتقای خدمات دیجیتالی مطابق با نیاز مشتریان برداشت. این سرویس به مشتریان کارگزاری این امکان را می‌دهد با تنها با یک کلیک از طریق پنل my.samanbourse.ir و منو اعتبارات، به‌طور سریع و آسان، اعتبار وجه آنی را دریافت کرده و معاملات مالی خود را انجام دهند. یکی از مزایای بارز این سرویس، تخصیص اعتبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون تاخیر در معاملات خود فعالیت کنند. اعتبار‌های ارائه شده در این سرویس، متناسب با نیاز‌های مشتریان، تا سقف ۲ میلیارد ریال می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مهم این سرویس، قابلیت استفاده آنلاین و ۲۴ ساعته از آن است که به مشتریان امکان می‌دهد بدون نیاز به حضور فیزیکی یا تماس تلفنی با کارگزاری و در هر زمان که اعتبار آنی نیاز دارند، به صورت هوشمند تنها با یک کلیک از اعتبار خود استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این سرویس، می‌توانید به آدرس college.samanbourse.ir/credit/ نمایید.

 نئو بروکر سامان با ارائه خدماتی نوآورانه و متمایز به ارتقای تجربه مشتریان خود در حوزه خدمات مالی می‌پردازد و این خدمات به صورت کاملاً دیجیتالی و با رویکرد ساده‌سازی فرآیند‌ها برای مشتریان ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر