بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
رشد فروش و تولیدات "جم‌پیلن" ؛

عملکرد برجسته شرکت پتروشیمی جم پیلن

عملکرد برجسته شرکت پتروشیمی جم پیلن
میزان تولیدات این شرکت در اسفند ماه برابر با ۲۲ هزار و ۳۵۴ تن و میزان فروش این شرکت در بازارداخلی معادل ۲۴ هزار و ۱۳۹ تن بوده است که این میزان در مقایسه با بهمن‌ماه ۱۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۲۷۹۹۹۴

بورس‌نیوز:
شرکت پتروشیمی جم پیلن با سرمایه ثبت شده ۲۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومانی؛ عملکرد بسیار خوبی از خود در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ داشته و رشد خوبی در فروش محصولات خود و درآمدزایی کسب کرده است.

عملکرد برجسته شرکت پتروشیمی جم پیلن

با توجه به نمودار فوق میتوان دیدگاهی کلی از روند فروش و همچنن تولیدات"جم پیلن" به دست آورد. میزان تولیدات این شرکت در اسفند ماه برابر با ۲۲ هزار و ۳۵۴ تن و میزان فروش این شرکت در بازارداخلی معادل ۲۴ هزار و ۱۳۹ تن بوده است که این میزان در مقایسه با بهمن‌ماه ۱۳ درصد افزایش یافته است. 

عملکرد برجسته شرکت پتروشیمی جم پیلن

میزان فروش شرکت پتروشیمی جم پیلن در اسفندماه برابر با ۲۴ هزار و ۱۳۹ تن بوده است که از این محل درآمدی بیش یک هزار و ۲۴۶ میلیارد تومانی کسب کرده است. پس از رکورد خرداد ماه "جم پیلن" و فروش فوق‌العاده ۳۰ هزار تنی که به ثبت رسانده بود؛ میزان فروش آن در اسفندماه در رتبه دوم جای گرفته است. با توجه به روند فروش محصولات این شرکت طی سال ۱۴۰۲ به روند رو به رشد "جم پیلن" پی خواهیم برد. 

عملکرد برجسته شرکت پتروشیمی جم پیلن

اگر جمع درآمد‌های حاصله "جم پیلن" در دیدگاه فصلی مورد بررسی قرار دهیم نیز، جمع درآمد‌های این شرکت در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، برابر با ۳ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان، بیشترین سهم را درجمع درآمد تجمیعی این شرکت داشته‌اند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رشد ۲۴ درصدی درآمدی
شرکت پتروشیمی جم پیلن در بهمن‌رقم زد؛

رشد ۲۴ درصدی درآمدی "جم پیلن" 

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پتروشیمی جم‌پیلن
پس از افزایش ۳۸ درصدی سود خالص ۹ ماهه و تولید دو محصول جدید صورت گرفت؛

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پتروشیمی جم‌پیلن

رشد ۱۱۷ درصدی فروش
پتروشیمی جم پیلن در دی‌ماه محقق ساخت؛

رشد ۱۱۷ درصدی فروش " جم پیلن" 

ارسال نظر