بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
نماینده مجلس عنوان کرد؛

تعطیلی پرداخت وام در کشور؟

تعطیلی پرداخت وام در کشور؟
مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی خود مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند، که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.
کد خبر : ۲۸۰۲۹۹

به گزارش بورس‌نیوز، جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، در گفتگو با ایلنا گفت: در این مسئه سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد؛ البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.


وی افزود: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است! برای بخش تولید نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد؛ از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی خود مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند، که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر