بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

یک واریزی بزرگ به حساب بازنشتگان

یک واریزی بزرگ به حساب بازنشتگان
پور ابراهیمی خبر داد: بررسی برنامه هفتم در حال اتمام است و به زودی ایرادات شورای نگهبان برطرف خواهد شد و حتما بعد از تأیید به مجلس می‌آید و آقای قالیباف هم به رئیس‌جمهور ابلاغ می‌کند؛ بنابراین پیش بینی ما این است که آن چیزی که در قانون آمده است، اجرایی شود.
کد خبر : ۲۸۰۳۱۲

به گزارش بورس‌نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در این خصوص که با توجه به عدم ابلاغ احکام برنامه هفتم، همچنان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بر زمین مانده است و آیا اجرایی شدنش به نیمه اول سال خواهد رسید و چه زمانی برای این متناسب‌سازی پیش‌بینی می‌شود؟ بیان کرد: این نکته مورد سوال بازنشستگان است و مدت‌هاست پیگیری می‌شود.


وی افزود: در قانون برنامه هفتم دقیقا این مطلب تصویب شد. ما پیشنهاد کردیم ۹۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری، تأمین اجتماعی، فولاد و همه در طول بازه زمانی ۳ ساله اتفاق بیفتد و این کار عملیاتی شود.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل آنکه برنامه هفتم نهایی نشده است و رسماً احکامش نیست، مانند همه احکام بودجه که گاهی اوقات اردیبهشت ماه می‌آمد و مابه‌التفاوتش را می‌دهند، ما پیشنهادمان این است که مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان محاسبه و در احکام بازنشسته‌ها لحاظ شود؛ حال با یک یا ۲ ماه تاخیر مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت ماه در خرداد پرداخت شود.


پور ابراهیمی خبر داد: بررسی برنامه هفتم در حال اتمام است و به زودی ایرادات شورای نگهبان برطرف خواهد شد و حتما بعد از تأیید به مجلس می‌آید و آقای قالیباف هم به رئیس‌جمهور ابلاغ می‌کند؛ بنابراین پیش بینی ما این است که آن چیزی که در قانون آمده است، اجرایی شود.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای عنوان کرد: در حال حاضر مسئله اعتباری و مالی است که طبیعتا باید در این خصوص با دولت به نتیجه برسیم؛ این امکان متناسب با تورم به بازنشستگان اختصاص داده شده است.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تورم به شدت معیشت بازنشستگان را تحت تاثیر قرار داده و سفره‌شان را کوچک کرده است؛ یک بخشی از آن باید جبران شود.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نرخ حق بیمه درمان قابل کسر از حقوق ابلاغ شد
از سوی معاون اول رئیس جمهور؛
نرخ حق بیمه درمان قابل کسر از حقوق ابلاغ شد
تشریح دستاورد‌ها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
همزمان با رونمایی از جدیدترین پلتفرم بانکداری دیجیتال نظام بانکی صورت گرفت:
تشریح دستاورد‌ها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
اسلحه‌ای که در پایان به سمت سهامداران نشانه گرفته می‌شود!
در اساسنامه هلدینگ خلیج‌فارس مالکیت بر باشگاه‌های ورزشی وجود ندارد؛
اسلحه‌ای که در پایان به سمت سهامداران نشانه گرفته می‌شود!
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ن.و.ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
از ۱۴۰۱ ما طلب داریم و دیگه شد ۱۴۰۳ و هنوز حرف می‌شنویم!!!!
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
از حرف زشت متنفرم همون که همه به مادر و پدرتون حواله میدن منم حواله میدم مخصوصا شب‌های جمعه ....یکی سر خاک پدرش هر شب نذر میده براش فاتحه بخونن یکی هم مثل بعضی ها به جون فحش را به قبر پدرشون با جون و دل میپذیرند ...من اگر جای بعضی ها بودم مخصوصا نماینده های مجلس و شورای نگهبان و بقیه شبانه خودمو حلق آویز میکردم تا گیر مردم نیافتم حرامزادها
ناشناس
Canada
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
هنوز دارید وعده می دهید بزک نمیر بهار میاد فروردین نشد اردیبهست اردیبهشت نشد خرداد سواره از پیاده خبر ندارد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
خواهشمندم پاداش بازنشستگی جانبازان متوفی را متناسب واریز کنید این مبلغ مایه خجالت است وشرم است شما قیمت انسان معمولی را به خودرو رسونیدید بعد پاداش بازنشستگی بعد 33سال 90تومن واریز میکنید دوچرخه هم میدن با 90تومن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
این مسئولین همخودشان مسخ ره کرده‌اند ودروع می‌گویند. وعده سر خرمن می‌دهند.هماعصاب بازنشستگان راخرابتر می‌کنند.خدا را بلای سرتان ببینید کهمتاسفانه نمیبینید.انصاف داشته باشید.
زهرا
Germany
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
مگه مجبورید دروغ پردازی کنید؟!!!!
حسن استیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
آقای پورابراهیمی عزیز کار خوب کاری است بصورت درست و در زمان درست انجام شود آخه یه کاری هم که قصد دارید انجام دهید اینقدر بتاخیر می اندازید تا مزه آن ازبین برود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
این واریزی خیلی بزرگه حتماجاش توی بانک نیست! یعنی کامیون بیارن برای این واریزی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
این واریزی خیلی بزرگه حتماجاش توی بانک نیست! یعنی کامیون بیارن برای این واریزی!
رضا
Serbia
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
این دولت آقای رئیسی ما را فقیر تر کرد دراین دولت کسی نیست کار کند یا بلد نیستند ویا قصد خدمت ندارند و نمایندگان مجلس هم فقط به کارکنان و بازنشستگان دروغ می گند اگر نماینده ای هم از ملت دفاع کند آقای قالیباف با دولت همدست است وضع ما بازنشستگان خراب حقوق اضافه تر شود چه فایده دارد تورم نقطه به نقطه پدر ما را درآورده تو دولت وزیران کارکشته نیستند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
کی می خواهد این وعده وعیدها تمام شود آخه از پارسال از بس نوشته شد اجرا می شود اجرا می شود و تا الان که ۱۲اردیبهشت است دیگر حالمان دارد بهم می خورد . حدود دوسال است که نوشتید تایید شده بزودی اجرا می شود هی تیتر زدید جیب بازنشسته هاپر شد گوشت فکر کنم اول صبحت این لایحه اسف بار ۲۰۰ هزار تومان بود و امروز گرفتم ۷۰۰ هزار تومان یعنی ۳۵۰ درصد رشد بدون نیاز به لایحه و قانون . هنوز هم حکم‌ها زده نشده ...... تو رو خدا بس کنید . تورو خون شهدا بس کنید چرا هر روز دم از اجرای عدالت در پرداخت ها می زند ریس جمهور و......
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
کی دیه مردیم ازبس امروز فردا کردید یه دفعه بگید همسان سازی نمی شید خیالمون راحت بدرد خودمون بسوزیم
فلاح
United States of America
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
برپدرمادر دروغگو وکسانیکه تاامروز حق بازنشستگان رو خوردن یاکوتاهی کردن درپردوخت حق بازنشستگان خدالعنت کنه پدرومادرشونو
فلاح
United States of America
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
برپدرمادر دروغگو وکسانیکه تاامروز حق بازنشستگان رو خوردن یاکوتاهی کردن درپردوخت حق بازنشستگان خدالعنت کنه پدرومادرشونو
فلاح
United States of America
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
برپدرمادر دروغگو وکسانیکه تاامروز حق بازنشستگان رو خوردن یاکوتاهی کردن درپردوخت حق بازنشستگان خدالعنت کنه پدرومادرشونو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اگر هنوز تصویب نشده چطور ده درصد مالیات ها عملیاتی شده است و از فروردین روی اجناس رفته است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
نهاد وارگان و مسئولی نیست دراین چندسال اخیربپرسد، چرا مصوبات نمایندگان مجلس درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان نادیده گرفته شده ومیشود. چرا با قانون شکنان و افراد ذیربط برخوردی نمیشود چرا همواره میخواهند نارضایتی بین بازنشستگان وخانواده های ایشان بیشتر وبیشترشود. چرا عده ای نمی خواهند از قوه قهریه قوانین کشور نمی هراسند و همیشه از تمکین به قوانین سرباز زده و بنا به خواسته عده قلیلی توجیه وتفسیر کرده و از احرای واقعی آن ممانعت بعمل آورده ومیآورند. واقعأ چرا!
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
در سلام چی بنویسم بخداقسم همان حرفی نزنیم بهتر هاست من یک بازنشسته هستم بخداقسم حیران هستم نه من همه کارگران کشور اسلامی ایران حیران هستند خداحافظ
م‌محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
وزیر محترم همسان سازی بازنشستگان فرهنگی رو عملیاتی کنید.‌با دهها تقدیرنامه منطقه ای، استانی و کشوری ومقالات زیاد وزحمت خالصانه معیار مبهمی بنام رتبه بندی آوردی که گوشه ای از حقوق مارو بزنی...چقد مستندات برای شندر غاز افزایش حقوق...بازنشستگان حقوقشان کفاف دوا و درمون دیسک کمر،ساییدگی زانو ،دردهای گوارشی،چشم پزشکی ووونمیدهد...از پس دو مهمانی برنمی آیند..التماس کنیم برای حقمان...؟؟؟آیا این عدالته...حتی وام ۳۰ تومنی هم میخواهید بدین چند سال بنظرتون در صف انتظار باید بمانیم... حداقل کمک هزینه سفرزیارتی میدادین به بازنشسته ها.....
عبدالرسول معصومی
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چند ساله به مستمری بگیران وعده سفر زیارتی دارند ميدند وبعضی ها که شانسشون بلند می‌برند ولی ما تا عمر داریم باید چشم انتظاری بکشیم
ناشناس
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
در زمان شاه حقوق نیرو های مسلح را بدون بوق و کرنا اضافه میکردند و حمایت های دیگری هم داشتند. فرهنگیان بدون حمایت بودند و با بوق و کرنا و درصد کمتر و چند ماه بعد و معمولا" در همان سال اضافه میکردند. بهانه نداشتن بودجه هم نمی آوردند. مجلس هیچکاره بود و در سازمان برنامه و بودجه پس از تعیین اولویت ها توسط دولت دست نشانده افراد با سواد برای اجرا تصمیم میگرفتند. بودجه نداشتن به علت نداشتن سواد و تعیین غلط اولویت ها در بودجه ای است که مجلس هم مانند دولت در آن مقصر است.
بازنشسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
..بازهم وعده
بازنشسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
..بازهم وعده
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اولا این خبرگزاری خیلی نوشته دوم آقای سر کارمندان شما خوردن
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اولا این خبرگزاری خیلی نوشته دوم آقای سر کارمندان شما خوردن
ابراهیم مشایخی بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نظر به اینکه رعیس کمیسون اقتصاد موضوع بازنشستگان کشوری مطر نمودن واقعا سفره بازنشستگان کوچک کوچک افرادی بیمه تامین اجتماعی میباشن که سواد بطور کلی ندارن حتی اسم خودشان هم نمی تواند بنوسند باجمع وجور کردن سابقه کار پنج سال از یک شرکت وچندسال از جای دیگر تا سابقه آنها بیست شده وبازنشسته شده درحال حاضر پانزدهمیلون د ریافتی اش می باشد این بنده حقیر بامدرک ششم ابتدای دریافتی ام نه میلوناست و کل مسول هم سنگ تامین اجتماعی به سینه می‌زند از مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضای عاجزانه دارم این موضوع را در صحن علنی مجلس مطر بفرمای قبلا نامه ای رعیس کمسیون طریق جناب دکتر حاج بابا ارسال نمود وبه خون شهدا قسم دادم که به وصع امسال این بنده حقیر رسیدگی نمایید
ابراهیم مشایخی بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نظر به اینکه رعیس کمیسون اقتصاد موضوع بازنشستگان کشوری مطر نمودن واقعا سفره بازنشستگان کوچک کوچک افرادی بیمه تامین اجتماعی میباشن که سواد بطور کلی ندارن حتی اسم خودشان هم نمی تواند بنوسند باجمع وجور کردن سابقه کار پنج سال از یک شرکت وچندسال از جای دیگر تا سابقه آنها بیست شده وبازنشسته شده درحال حاضر پانزدهمیلون د ریافتی اش می باشد این بنده حقیر بامدرک ششم ابتدای دریافتی ام نه میلوناست و کل مسول هم سنگ تامین اجتماعی به سینه می‌زند از مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضای عاجزانه دارم این موضوع را در صحن علنی مجلس مطر بفرمای قبلا نامه ای رعیس کمسیون طریق جناب دکتر حاج بابا ارسال نمود وبه خون شهدا قسم دادم که به وصع امسال این بنده حقیر رسیدگی نمایید
ابراهیم مشایخی بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نظر به اینکه رعیس کمیسون اقتصاد موضوع بازنشستگان کشوری مطر نمودن واقعا سفره بازنشستگان کوچک کوچک افرادی بیمه تامین اجتماعی میباشن که سواد بطور کلی ندارن حتی اسم خودشان هم نمی تواند بنوسند باجمع وجور کردن سابقه کار پنج سال از یک شرکت وچندسال از جای دیگر تا سابقه آنها بیست شده وبازنشسته شده درحال حاضر پانزدهمیلون د ریافتی اش می باشد این بنده حقیر بامدرک ششم ابتدای دریافتی ام نه میلوناست و کل مسول هم سنگ تامین اجتماعی به سینه می‌زند از مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضای عاجزانه دارم این موضوع را در صحن علنی مجلس مطر بفرمای قبلا نامه ای رعیس کمسیون طریق جناب دکتر حاج بابا ارسال نمود وبه خون شهدا قسم دادم که به وصع امسال این بنده حقیر رسیدگی نمایید
ابراهیم مشایخی بازنشسته کشوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نظر به اینکه رعیس کمیسون اقتصاد موضوع بازنشستگان کشوری مطر نمودن واقعا سفره بازنشستگان کوچک کوچک افرادی بیمه تامین اجتماعی میباشن که سواد بطور کلی ندارن حتی اسم خودشان هم نمی تواند بنوسند باجمع وجور کردن سابقه کار پنج سال از یک شرکت وچندسال از جای دیگر تا سابقه آنها بیست شده وبازنشسته شده درحال حاضر پانزدهمیلون د ریافتی اش می باشد این بنده حقیر بامدرک ششم ابتدای دریافتی ام نه میلوناست و کل مسول هم سنگ تامین اجتماعی به سینه می‌زند از مسولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تقاضای عاجزانه دارم این موضوع را در صحن علنی مجلس مطر بفرمای قبلا نامه ای رعیس کمسیون طریق جناب دکتر حاج بابا ارسال نمود وبه خون شهدا قسم دادم که به وصع امسال این بنده حقیر رسیدگی نمایید
فایق علیزاده
United States of America
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این متن متاسفانه هیچ ربطی به واریزی بزرگ نداشت این همه توضیح وتفسیر سالهاست که تکراریه وهیچ دردی رادوانمی کند
دومیلیون باحساب شاغلین واریزمیکنند رتبه بندی وسایرتسهیلات هم برای شاغلین است به خدامیسپاریم
هرچی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پور ابراهیمی توی این چند دهه که رئیس کمیسیون اقتصادی بود چه کار کرد که الان آخرای کارش بکنه.شما هم مردم رو خوب گیر آوردید و تا میتونید خوزعولات انتشار بدید.سگ زرد برادر شغال است
محمدعلی احراری
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پورابراهبمی عدمش به ز وجود. فقط حرف میزنه.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ازعاملان چای دبش کثر بودجه بازنشستگان را جبران کنید ،
شاید هم توانستید یه وام ده تمنی هم صدقه سر انگلزادن ها به بازنشستگان بدهید،
علی محمدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فقط می خواستم بگم تع توبه چ خيال ها
علی محمدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فقط می خواستم بگم تع توبه چ خيال ها
سلامتی
Spain
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اینقدر توضیح می‌دهید آخرش هیچی بسه دیگه باروحیه مردم بازی نکنید سی سال تدریس با این همه مشکلات نمک به زخم نزنید
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بخدا متحیرم از این و وکه چرا کشور ثرودتمندی مثل ایران بازنشسته و شاغل اش باید اینهمه در رنج باشد .ایا واقعا برمقدرات ما تاثیر گذار است؟ اگر مایی که عمری راه راست رفته ایم وعبادت واطاعت اش را بجا آورده ایم چرا ۷مان همیشه گرو۸ مان است؟ اگر خدا تاثیری درزندگی ما ندارد .پس این همه خدا ترسی چرا؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام علیکم خواهشمند است اینقدر بازنشستگان فرهنگی را اذیت نکنید موفقیت امروز کشور مدیون تلاش بازنشستگان فرهنگی و...است اگر میخواهید اقدامی انجام دهید هرچه سریعتر انجام داده شود ممنونم
ناشناس
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همه حرفهاشون دروغ وعده وعید الکی آنها برای گذران وقت هست دلسوز مردم که نیستن
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دلم میخواد مسولیت یک ماه جای ما باشند
ببینند که میتونن با این حقوق 20روزه وچند تا وام ونوه وعروس و داماد زندگی کنند خدا هم دیگه خسته شده وصبرش تموم وای به حال ما
زینت اصغری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نطر به این که کسی به فکر مستمر بگیران ومستاجر وعیال وارها کسی کاری نمیکنه نمی دونن کرایه‌های طرسام آور نان از سفره مردم برداشته چقدر زجر آور اما ماشالله حقوق نجومی ثروت مملک دست خودوفرزندانش هست چرا باید ما در مملکت که همه ثروتش نفت طلا هست فقیر باشه وملت عذاب بکشن برا شندر غاز حقوق که پدر مون درمیاد خدا خودش به مسولین فکر بده تا ببینن ملت چقدر بد بخت فقیر را جبران کنن
محمدعلی احراری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دونماینده .... مجلس شده اندچندساله تو مجلس لحاف وتشک انداخته اند. وزیادی ...می زنند ابراهیمی وحاج بابایی. .... همه جا هستندوهیچ کاره
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فقط حرف مفت
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا به شاغلین ۲تومان به عنوان روزمعلم دادن ولی به بازنشستگان ندادن مگر انها معلم نبودن که عمر وجوانیشان را فدا کردن ای مسوولان از خدا بترسید به انها توجه کنید
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
باوعده سر خرمن سفره خالی پر نمیشه توسفره ۸۰در صد مردم چیزی برای خوردن ونمردن پیدا نمیشه با این وعده ها هم که شما میدهید وهر روز مینو یسید جیب فلان قشر پر پول شد ،حساب فلان قشر پرپول شد تا حالا مافقط زیاد شدن تورم رادیدیم وریالی ندیدیم.اختباس وتورم راجمع کنید وهمه ملت را خودی بدانید تایه کمی فشار از گرده مردم بر داشته شود....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا بعدازچندسال وعده ودروغ خجالت هم خوب چیزیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا بعدازچندسال وعده ودروغ خجالت هم خوب چیزیه
ناشناس
Canada
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
رنج ما را که توان برد به یک گوشه چشم شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام ما بازنشستگان کشوری هنوز مطالبات ماه ۸ پارسال را از آتیه سازان نگرفته ایم چون واریز نکردند آیا مسئولان در این مورد جوابگو هستندلطفا پیگیری شود
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دروغ میگویید تا بازنشستگان اطلاع پیدا نکنند ودولت اصلا موافق همسان‌سازی وافزایش حقوق کارگران و بازنشستگان نیست وبهانه میآورد یک روز شورای نگهبان ویه روز کمبود بودجه و اگه اینها هم حل بشه خود دولت سرمیدونه و نخواهد داد وارده ای به نام معیشت مردم ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
خجالت نمی کشید خودتون مسلمون میدونید تو کشور ثروت زندگی میکنیم با شندر غاز حقوق چرا فقط بگید چرا هزارتا برا خوتون پاداشت وکفت وبلا میگیرد .چی بگم فقط به خدا میسپاریمتون
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
خیلی خیلی خیلی اوه خوردین
علی معطریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
بعضی ها اینقدر گدا هستند وقتی دویست هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه میشه تیتر میزنن جیب بازنشستگان پر پول خواهد شد ،از دو حال خارج نیست یا مسخره میکنن ویا اینکه پول ندیده هستند .
محمد
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
ازاین متنی که گذاشتید خودتان چیزی متوهم شدین چند بار تکرار وعده‌اي گذشته همه مسئولین قبل سال اعلام می کردن که از فروردین متناسب سازی اجرا میشه وبه حسابها واریز واقعا مدیریت ضعیف این میشه که حالا همه میگن از خرداد.