بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
فروش داخلی دربرگیرنده‌ی ۹۸ درصد از درآمد‌های نیان الکترونیک بود؛

حرکت ماورای تصور درآمدهای نیان در اردیبهشت ماه

حرکت ماورای تصور درآمدهای نیان در اردیبهشت ماه
بیشترین میزان درآمدی که نیان در این دوره ماهانه از فروش و ارائه خدمات به دست آورد متعلق به منبع تغذیه مخابراتی با ۱۰۴ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۱۹۴۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نیان الکترونیک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری از فروش انواع باتری، منبع تغذیه مخابراتی و ارائه خدمات در این دوره به درآمد ۱۰۷ تومانی دست پیدا کرد و در ۲ ماه گذشته نیز به درآمد تجمیعی ۲۱۰ میلیارد تومان رسید. این شرکت تاکنون محصولات خود را در بازار داخل کشور مورد عرضه قرارداده است.

حرکت ماورای تصور درآمدهای نیان در اردیبهشت ماه+بورس نیوز

میزان درآمدزایی که شرکت نیان الکترونیک در دومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد چشمگیری را از خود بر جای گذاشت و افزایش ۳۱۰۲ درصدی را در کارنامه مالی خود به ارمغان آورد و همچنین گفتنی است که این شرکت نسبت به ماه گذشته رشد ۴ درصدی را به همراه داشت و شروع فصل بهار خود را با روند رو به رشد آغاز کرده است.

حرکت ماورای تصور درآمدهای نیان در اردیبهشت ماه+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که نیان در این دوره ماهانه از فروش و ارائه خدمات به دست آورد متعلق به منبع تغذیه مخابراتی با ۱۰۴ میلیارد تومان بود که دربرگیرنده‌ی ۹۷ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود. پس از این محصول «انواع باتری» بیشترین میزان درآمدزایی را در فهرست فعالیت‌های این شرکت به همراه داشت.

پایان مطلب

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.