بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
درآمد ماهانه تأمین سرمایه بانک ملت سر به فلک کشید؛

سبقت ۲۰۰ درصدی "تملت" از میزان درآمد ماه گذشته

سبقت ۲۰۰ درصدی
میزان درآمد تجمیعی که "تملت" در پایان خردادماه از خود بر جای گذاشت تاکنون توانسته نزدیک به ۴۸ درصد از درآمد تجمیعی سال گذشته (منتهی به دی ماه ۱۴۰۲) را پوشش دهد.
کد خبر : ۲۸۲۹۰۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد عملیاتی خود را در این دوره ماهانه برابر با ۲۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد تجمیعی خود را برابر با ۵۰۷ میلیون تومان به اطلاع سهامداران رساند.

مجموع درآمد عملیاتی "تملت" در خردادماه نسبت به اردیبهشت ماه سال حاری با افزایش قابل توجه ۲۰۰ درصدی روبه‌رو بود و همچنین میزان درآمدی که در این دوره به دست آمد ۲۱۱ بالاتر از میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته بود.

سبقت ۲۰۰ درصدی تملت از میزان درآمد ماه گذشته+بورس نیوز

این شرکت از بخش سود سرمایه‌گذاری‌ها نیز به درآمد محقق‌شده نزدیک به ۷۳ میلیارد تومانی رسید و در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال جاری نیز مجموع آن به ۳۶۴ میلیارد تومان رسید، همچنین میزان سود سرمایه‌گذاری در خردادماه با رشد ۱۲ درصدی همراه بود که در مقایسه با اردیبهشت ماه به ثبت رساند.

"تملت" میزان درآمد عملیاتی که در پایان خردادماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «تعهد پذیره‌نویسی، بازارگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردانی» بود و از ابتدای سال مالی تاکنون این بخش درآمدزایی ۵۰۷ میلیون تومانی را به همراه داشت.

میزان درآمد تجمیعی که "تملت" در پایان خردادماه از خود بر جای گذاشت تاکنون توانسته نزدیک به ۴۸ درصد از درآمد تجمیعی سال گذشته (منتهی به دی ماه ۱۴۰۲) را پوشش دهد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.