بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۲
تصویر خودروی جدید سایپا 111

زانتیا از رده خارج می شود

محمدسعيد فلاحي قائم مقام سايپا نيز در اين مراسم با اشاره به نقش سايپا در برگزاري مراسم افتتاح نمايشگاه خودروي شيراز گفت: اين نمايشگاه در 5 سالن و در مساحتي به متراژ 2 هزار و 700 متر مربع برگزار مي‌شود كه 150 شركت فعال در صنعت خودرو و قطعه‌سازي در آن حضور دارند.
کد خبر : ۲۸۴۴۵
مدير فروش و بازاريابي سايپا در مراسم افتتاح اين نمايشگاه با اشاره به برنامه‌ريزي انجام شده براي عرضه 2 هزار دستگاه سايپا 111 طي دو ماه پاياني امسال اظهار داشت: اين خودرو در سايت كاشان توليد مي‌شود كه براساس برنامه پيش‌بيني شده در سال آينده 55 هزار دستگاه سايپا 111 در كشور توليد و عرضه خواهد شد.


به گزارش بورس نیوز ، وی با اشاره به اختلاف قيمت 150 هزار توماني سايپا 111 با مدل قديمي اين خودرو تصريح كرد: قيمت سايپا 111 در صورت تجهيز به ترمز ضد قفل 300 هزار تومان بيشتر از مدل بدون ABS آن خواهد بود.

به گفته فرزاد نشان تمام توليدات سايپا 111 طي سه ماهه اول سال آينده به ترمز ضد قفل مجهز خواهد شد.

سايپا 111 مدل جديدي از پرايد هاچ بك است كه با ايجاد تغييراتي در سپر عقب و جلو و همچنين قسمت عقب خودرو توليد مي‌شود.

محمدسعيد فلاحي قائم مقام سايپا نيز در اين مراسم با اشاره به نقش سايپا در برگزاري مراسم افتتاح نمايشگاه خودروي شيراز گفت: اين نمايشگاه در 5 سالن و در مساحتي به متراژ 2 هزار و 700 متر مربع برگزار مي‌شود كه 150 شركت فعال در صنعت خودرو و قطعه‌سازي در آن حضور دارند.

وي با اشاره به نمايش 30 خودروي توليدي گروه سايپا در نمايشگاه شيراز تصريح كرد:‌ در اين نمايشگاه 3 محصول جديد شامل مينياتور، سايپا 111 و ريو دنده‌ اتوماتيك در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

به گفته وي خودروهاي گروه سايپا در نمايشگاه شيراز با اعطاي تسهيلات ويژه و فروش ليزينگي به خريداران عرضه خواهد شد.

وي در خصوص برنامه سايپا براي توليد زانتيا نيز گفت:‌ توليد اين خودرو تا سال آينده به روال قبل انجام خواهد شد و اواخر سال 89 خط توليد زانتيا به تدريج به توليد محصولات جايگزين اختصاص خواهد يافت.

وي ادامه داد: قرارداد مربوط به توليد محصول جايگزين زانتيا هنوز نهايي نشده ولي براي توليد يك خودروي اروپايي و همچنين يك محصول كره‌اي در حال مذاكره هستيم.

محمدسعيد فلاحي در مورد توليد فيس ليفت (تغيير شكل يافته) تندر 90 گفت: مشكلات عملياتي بين سايپا و رنو باعث تأخير در توليد فيس ليفت تندر شده كه البته مسائل مربوط به تعهدات فيمابين دو شركت حل شده است.

وي با بيان اينكه شركت رنو در زمان رونمايي از فيس ليفت تندر مخالفتي نداشته است افزود: يك سري عمليات جهت صنعتي‌سازي اين خودرو لازم است كه در حال بررسي آن هستيم.

ایشان با تأكيد بر لزوم رفع مشكلات قراردادي تندر 90 گفت: اولويت كاري ما افزايش توليد تندر است و توجه به توليد فيس ليفت اين خودرو در اولويت‌هاي بعدي قرار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر