بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
میزگرد حمایت نظام بانکی از بازار سرمایه:

بانک مرکزی از بازار سرمایه سوءاستفاده می‌کند

بانک مرکزی از بازار سرمایه سوءاستفاده می‌کند
کد خبر : ۲۸۴۸۹۰
نویسنده :
سجاد محمدی
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
دقیقا درست است احسنت
وحید
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
عزیزمن اقتصاد مقاومتی یعنی همین.
سهامدار خرد دزد زده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
کروی بعد مجمع 430 میخواست باز شه ناظر حرومزاده نزاشت و 377 باز شد.امروز بیشتر از یک هفتست صف خریده و حجم مبناشو نمیدن و روزی 2 ریال رشد میکنه.اخه......این چه بورسیه که همه راههای رشدشو بستین و فقط راه ریزش و سقوط بازه؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
وقتی فرزین نمیفهمه اوراق ۳۰درصدی و بالاتر تورم و کنترل نمیکنه بلکه چاشنی تورم و خلق نقدینگی است چه غلطی تو بانک مرکزی میکنه .فرزین و باید جرزومه رانت ارز چند نرخی دانست .احمق تر از فرزین واقعا نیست .
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
اقتصاد مقاومتی یعنی همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
کروی بعد مجمع 430 میخواست باز شه ناظر حرومزاده نزاشت و 377 باز شد.امروز بیشتر از یک هفتست صف خریده و حجم مبناشو نمیدن و روزی 2 ریال رشد میکنه.اخه.... این چه بورسیه که همه راههای رشدشو بستین و فقط راه ریزش و سقوط بازه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
سلام
بجای تالار بورس یک نام دیگری را انتخاب کنید تالار بورس بانک مرکزی تا دیگر از بازار سرمایه وبورس سو استفاده نشود.