بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۳

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۳
کد خبر : ۲۸۶۵۸۴
نویسنده :
سجاد محمدی

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

 

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

تجمع مردمی مقابل مرکز ملی فضای مجازی در اعتراض به رفع فیلترینگ

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ابوالفضل
Germany
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
امان از جهل ونادانی بشر?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا ک یسری ارزشی وتندرو هستند ک فقط لبنان و غزه را شعار میدن چرا تیتر زدین مردم ملت ایران خواهان جامعه ازاد و ایران دوست ک دنبال ارتباط با تمام جهان و صلح و ارامش هست
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
فقط . ......متاسفم براشون
ببر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها برایشان مهم نیست فیلترینگ چه ضرری به مردم زده است واقعا تاسف دارد برایشان
رفع فیلتر گوگل پلی یوتیوب و سایت های مورد نیاز اکث
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اگر راست می گوید بذارید ماهم برای رفع فیلتر تجمع کنیم.‌ ببینید چقدر جمعیت میان این صد نفر در مقابل میلیون ها نفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
دشمنان اصلی خاک وناموس ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
کاسبان فیلترشکن،معلومه از رفع فیلترینگ خوششون نمیاد تراکنشهای میلیاردی ،پولی که الکی تو مملکت هدر میره،یا رفع فیلتر کنید یا کلا اینترنت رو ببندید و بازار رو دو دستی تقدیم اینترنت ماهواره ای کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا مردم نیستن
ایران سربلند
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
الکیییی...ای...تو ازاینترنتت درست استفاده کن تو واتس اپ نصب نکن تو تو توووو خودتون تو یسری..... پوچ گشت وگذارمیکنین فکر میکنین مردم هم همینطور هستن فضای مجازی جای کسب و کارهای بسیاری هست ک الان فیلترشده اینترنت باید ازفیلتر برداشته بشه و شعور استفاده از اینترنت ب خود ادم بستگی داره ......والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا ک خیلی کم هستند
فضل‌الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
دقیقا همان فیلتر شکن فروش‌ها هستند چون تعدادشان خیلی کمه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها هما طرفداران گروه مافیای فیلتر فروشان هستند. رئیس جمهور باید آنچه برای کشور ومردم مفید است انجام بدهد
چه فرق است بین استفاده از فیلتر شکن و فضای بدون فیلتر
با فیلتر شکن به‌کلیه سایتها و برنامه ها ی خوب و بد دسترسی میشه پیدا کرد. فقط مردم متضرر و مافیای فروش فیلترشکن گنده میشن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها هما طرفداران گروه مافیای فیلتر فروشان هستند. رئیس جمهور باید آنچه برای کشور ومردم مفید است انجام بدهد
چه فرق است بین استفاده از فیلتر شکن و فضای بدون فیلتر
با فیلتر شکن به‌کلیه سایتها و برنامه ها ی خوب و بد دسترسی میشه پیدا کرد. فقط مردم متضرر و مافیای فروش فیلترشکن گنده میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چقدر..... هستند.
همین گروه ازتمام پلتفرمهای اینستاگرام وایکس و...بدون فیلتر استفاده میکنند.
ایتهاهمان هستند که ولو هستند دراینستاگرام وایکس
عقل سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خداوندیکتا خودحامی ویاری کننده مردم باایمان،باحیا،باحجاب،خردمندوقرآن شناس واهل بیت دوست باشد.آمین.
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
آقای رییس‌جمهور
شما که خانواده متدین هستید چرا تحت تاثیر دیگران قرار میگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
لااقل به موافقان رفع فیلترها اجازه تجمع بدهید تا اقلیت ببینند
گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چرا اینا تموم نمیشن چه گناهی کردیم ما انشالله یه روزی میاد تک تکشون حساب پس میدن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
دوستان پیام بیدار باش دریافت کردند ؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
بنظرم ایناکساییند که از فروش فیلتر شکن سود کلان میبرن ای کاش یکی گوشیشنو چک می کرد می دید که دا رن از واتساپ و تلگرام و هر چیزی که ممنوع استفاده می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مگه مملکت فقط برای اینها هستش
FARIDON.GH484
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اگر آزادی تجمع است برای موافقان رفع فیلترینک هم بگذارید تجمع کنند یا حداقل همه پرسی برگزار کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
فارغ از بحث خوب وبد بودنش آیا باید ۸۵میلیون ایرانی تابع نظر سی نفر آدم باشن ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
حمایت از فرپوشندگان فیلتر شکن!!! قشنگ تابلو که این بازی را این دلال ها راه انداختند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مردم که از فیلتر شکن استفاده میکنند و از آن گذاشتن اونم با پرداخت هزینه پس این عده بی فکر برای چی اعتراض میکنن؟ اعتراض به هزینه ای که در گردن ملت گذاشتن با مدافعان فیلتر فروشان هستند؟
چرا باید یک مسلمان به عمق مسئله فکر نکرده اقدام و‌ عمل کند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مگه اینا هم جزو مردمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خودتون مسخره میکنید مردم اینا هستن اسکلید بخدا اینا هدایت شده هستن شما روزنامه ها هم خریت خودتون ثابت میکنید با این عکسا
ناشناس
Iraq
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مثل اینکه حداقل حاکمیت یعنی۱۰٪کل جمعیت نمی خواهنددست بردارازرفع انحصارفیلتررینگ بر۹۰٪جمعیت خواهان رفع فیلترینگ شوندرفع فیلترینگ خواسته۹۰٪جامعه ایرانی است پس بایدهرچه سریعترفیلترینگ برداشته شود
مسلمان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
باسلام
هجمه برعلیه فیلترینگ ورفع حجاب سیاست آشکاراستکباربرای ازدرون تهی کردن مردم وبه اسارت کشیدن بدون هیچ مرزوعامل بازدارندگی می باشد.
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
همان 50نفر رو میگی؟؟؟
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
بیخود تجمع کردند ناراحت هستند از اینترنت استفاده نکنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مطمئنا ۸۰درصد اینها که سنگ فیلترینگ را به سینه می‌زنند از فیلتر شکن استفاده می‌کنند این اعتراضها از جایی دیگر آب می‌خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم
این تظاهراته مردمی نیست بلکه سازماندهی باندها و افرادی مثل .....و همفکرانش هست که باعث نارضایتی مردمی و بوجود آوردنه جو دو قطبی به ضرر اکثریت و به نفع اقلیتشان شده است که البته اگر ذره ای بصیرت می‌داشتند می‌فهمیدند نهایتا به ضرر کامل خود آنها خواهد بود،اگر در دیگر مسائل دینی و مذهبی و اعتقادی مانند فساد اقتصادی و رانت و چپاولهای نجومی شاهد دل نگرانی این اشخاص میبودیم می‌توانستیم دغدغه آنان را حقیقی و از روی شرع و دارای وجاهت قانونی بدانیم ولی هیچگاه شاهد این مسائل نبوده ایم و همه جامعه هم اینرا میدانند همانگونه که در یک سازماندهی علنی در مقابل مطالبه مردمی در اخراج زاکانی شاهد حمایت دویست هزار نفری تنها در عرض چند ساعت از جانب این جماعت برای حمایت از زاکانی بوده ایم این تظاهرات و امثالهم نیز تنها بدنبال منافع شخصی و گروهی اعمال میشود که سازمان دهندگانشان خود نیز یا از فروشندگان بزرگ فیلترشکن میباشند یا سعی در ایجاد فشار برای خارج نشدنه آنها در تصمیمات میباشد.البته زور اشخاص نامبرده با بیشترین تلاش ...نهایتا دویست سیصد هزار نفر بیشتر نمیباشد،آسیبهای وارده از جانب این اشخاص در همه مسائل مخصوصا به دین و مذهب از هر دشمن قسم خورده ای بیشتر بوده و می‌باشد که باید به نام دین با آنها برخورد لازم صورت گیرد اگر پس از دفعات بیشمار و سالها تلاش در تندروی و نتایج حاصل آن که همیشه به ضرر دین ختم شده است باعث یادگیری و کسب تجربه نمیشود چه چیزی را باید ملاک قرار داد یک مثال کاملا مشخص دقیقا یکسال قبل از اتفاقات سال 1401 در مصاحبه از بانوان ایرانی از همه طیفها بیش از 75% معتقد به حفظ حجاب بوده اند اکثر این افراد نیز افراد معمولی جامعه با مانتو و روسری بوده اند نه لزوما چادری و با عقاید مذهبی شدید ولی پس از اتفاقات 1401 و کمتر از یکسال از آن آمارگیریه قبلی بعلت اتفاقات پیش آمده این آمار به زیر 15% رسید که بنا به تجربه خودم که در حال عبور به قصد سوار شدن به مترو بودم برخورد تند آن افراد که اول بی دلیل شروع به تحریک مردم خسته که از سرکار میخواستند بروند منزل کردند و وقتی مردم از نظامی‌ها خواستند کاری کنند میخواهند بروند منزل و آنها گفتند کاری به شما ندارند و مردم به آن تحریک کنندگان توجهی نکردند بی دلیل آنها را مورد شلیک رگبار ساچمه قرار دادند و بگونه ای بود که حتی نیروهای انتظامیه مجهز که شاهد اتفاقات بودند و از این عمل آنان ناراحت شدند و لباس شخصی‌ها فکر میکردند الان نظامی‌ها مردم را میزنند هیچ اقدامی نکردند از خجالت خود با موتور دور شدند .... این برخورد در هیچ جای دین تعریفی از آن نشده است در اسلام گفته شده کسی که در جنگ تسلیم میشود و اسیر میشود باید با آن با نرمی برخورد کرد دیگر چه برسد به آنکه اصلا جنگی نباشد،..... با مشخص شدنه خطاها و اشتباهات فکری و حتی عمدی در تمامیه زمینه ها از اقتصادی گرفته تا فرهنگی و اعتقادی که لطمه های جبران ناپذیری به بدنه جامعه و حتی حکومت وارد کرده است و وارد خواهد کرد باید بگونه ای جدی تر با آنها برخورد میشد و جلوی اعمال خواسته های به ظاهر موجه ولی به اثبات تاریخ و تجربه یا غلط و یا با روشی غلطتر گرفته شود که نتیجه ای جز به ضرر دین و مذهب به همراه نخواهد داشت و هرگاه این افراد اقدامی در جهت دین برداشته اند به بی دینی بیشتر ختم شده است و یادآور جمله به خیر تو امیدی نیست شر مرسان میباشدبیشتر اقتصاد و وضعیت معیشت مردم و نارضایتیه شدید آنها به همراه نداشته و در تمامیه مشکلات و نارضایتیها ردپای این اشخاص و تفکراتشان که بیشترین ضرر را هم به خود حکومت وارد کرده است و نقش آنان دیگر کاملا آشکار و هویداست میبایست حداقل جلوی تمامی فعالیتهای آنان گرفته میشد و گرفته شود چون آنچه که از اینها تراوش میشود چیزی جز شکست و ضرر نمیباشد و هر چیزی را حتی بهترین مسائل را با روش‌هایی کاملا غلط و اشتباه که نتیجه ای جز شکست ندارد و بارهای بار اثبات شده است به همراه نخواهد داشت نتایج فاجعه بار دینیه کنونی جامعه نیز نتیجه بدلیل فعالیتهای دافعه دار همین اشخاص می‌باشد و ادامه سیاستهای آنان نتایج بدتری نیز به همراه خواهد داشت و تنها راه بدتر نشدنه اوضاعه دین و اعتقادات مردم جلوگیری از فعالیت هر چه بیشتر این افراد میباشد وگرنه دیگر هیچ چیزی از اعتقادات مردم باقی نخواهد ماند کما اینکه همین الان هم چیز زیادی باقی نمانده است و دلیلش همین افرادست که متاسفانه نه تنها به ویرانی در یک مسأله اکتفا نمی‌کنند که با دخالت در همه امور همه مسائل را به نابودی برده اند وقتی یکی از مسائل دوری مردم از دین وضع اقتصادی آنهاست و مشخص میشود aftf که یکی از بزرگترین یا حتی بزرگترین دلیل مشکلات اقتصادیست که تنها بدلیل رقابت جلوی آنرا گرفته بوده است و عامل اصلیه آن می‌باشد آنهم موردی که به بهانه عدم پول رسانی به مقاومت اعمال شد در حالیکه نه ایران توان ارسال پول توسط بانکها را داشته و هم خود سید نصرالله علنا اعلام نموده بود چون اگر بانکهای لبنان با ایران کار کنند تحریم میشوند پس ما برای کشورمان اینکار را نمی‌کنیم و در هر دو صورت اصلا امکان اینکار وجود نداشته است و تنها بخاطر مسأله ای که هیچگاه عملی نمیشد و در تمام این سالها حتی یک تراکنش بین بانکهای ایران و خارج صورت نگرفته است و بهانه ای بیش نبوده است باید محاکمه و محکوم شود ولی کماکان بر طبل این بهانه پوچ میکوبد ادامه این مسأله با مشخص شدنه این حقیقت مردم را به این فکر میاندازد که وقتی چنین امکانی اصلا وجود خارجی ندارد و اگر باشد هم خود طرفهای مقابل انجام نمیدهند پس حتما جز برای جلوگیری از مشخص شدنه فسادهای مالیه کلان در داخل کشور دلیل دیگری ندارد،با وضعیت اقتصادیه کنونی و گرانی و تورم اگر قصدی بر حکمرانی می‌باشد باید جلوی این اتفاقات و تمامیه راههای آسیبزای گذشته را از بین برد چرا که با وضعیت معیشت مردم چاره ای جز این نیست و مردم دیگر چیزی برای فدا کردن ندارند خیلی‌ها کلیه های خود را فروخته اند خیلی‌ها قرنیه و... دیگر چیزی برای فروش نیست بسیاری از گور خوابی و پشت‌بام خوابی و ماشین خوابی و پارک و جوی خوابی و.... دیگر نقطه ای برای خواب ندارند با گوشت یک میلیونی و چای 350 هزار تومنی و... دیگر جای فرصت دادن به مسببان آن نیست باید با حذف آنان و مصادره اموال سارقان مانند کسانی که بزرگترین شرکتها و کارخانجات تولیدی که هر یک می‌توانست خرج کشوری را بدهد به قیمتهای دروغین و زیر قیمت واقعی قیمت گزاری شدند و همان مبلغ را هم از بانک وام گرفتند و نه وام را برگرداند و نه مبلغ را دادند و همه را تصاحب کردند مورد محاکمه و مجازات قرار گیرند و همه اموال آنان و اموالی که سرقت کرده اند به بیت المال بازگردانده شود مانند نیشکر هفت تپه که دقیقا با همین فرمول به خانواده ای فاسد و بدون علم و دانش و توان اجرایی کردنها آن واگذار و به نابودی کشانده شد یا بیشمار مشاغل و کارخانجات دیگر جالب آنکه اشخاصی که این سرقتهای و جنایات را کرده اند حتی عددی هم نیستند که گفته شود صاحب قدرت هستند نه فقط تعدادی سارق که به راحتی با یک سارق مسئول ساده همدست شده اند اگر کسری بودجه هست اگر احتیاج به اشتغالزائیست اگر باید مشکلات اقتصادی برطرف شود راهش مشخص است گرفته مالیات بیشتر یا گذاشتنه فشار به مردم با گرانیه بنزین نهایتا به سمتی می‌رود که مردم به قصد مردن دست به اعتراض بزنند قبل از اینکه چنین شود باید اقدام نمود راهش هم ساده تر از آنست که بشود تصور کرد بعد از اینکار قیمتهای داخل باید به قیمت جهانی شود همانطور که بازرگان ایرانی جنسش را با قیمت خیلی کمتر به دیگر کشورها صادر میکند و باز هم سود میکند باید در کشور پایینتر هم بفروشد نه جنسی که در ایران ده هزار تومن فروخته میشود به دیگر کشورها چهار هزار تومن صادر میشود همین مسأله نشان دهنده طمع و زیاده خواهیهای این اشخاص می‌باشد که میتوان به راحتی قیمتها را اصلاح کرد ماشینی که قیمت جهانیش صد میلیون است باید نهایت صد و ده میلیون فروخته شود نه دو میلیارد تومان.سختی اقتصادی موجود بسیار بسیار بیشتر از حد توان تحمل مردم می‌باشد و چیزی به انفجار آنان نمانده است مردم ایران از قدیم صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داشتند که اگر چنین نبود این ضرب المثل هم ساخته نمیشد مردم برای آبروی خود از همه چیز خود میزنند که جلوی مردم ظاهر را نگه دارند از خورد و خوراک خود میزنند که نتیجه اش سوءتغذیه و مشکلات دیگریست ولی لباس خوب میپوشند تا آبروداری کنند بعد عده ای به اصطلاح کارشناس این مسأله را نشانه دارایی مردم اعلام میکنند و میگویند مردم لباسهای گران میخرند وقتی یک شخص درکی از جامعه خود نداشته باشد و سواد لازم را نداشته باشد نتیجه اش میشود دادن آمار غلط به مسئولان مانند آن شخص که جوک و مسخره کردنه مردم از حمله اسراییل را به رضایتمندی و عدم افسردگیه مردم ایران معنی میکند،ولی حقیقت اینست که مردم دیگر توانی برای آنها باقی نمانده است و بزرگترین مسببانش نیز همین افراد هستند که همچنان بر ادامه همان سیاستهای غلط پافشاری می‌کنند و تریبون دارند و جالب آنکه بالاترین حقوقها را دارند و بیشترین تلاشها برای کسب هر چه بیشتر ثروت و مادیات دنیوی را دارند و بسیاری نیز بصورت کاملا غیرشرعی و غیر قانونی و مخالف fatf و نظارت هنگامیکه در مجلس قانون وضع میشود که کسی حق پرسیدن از داراییه مقامات و راه کسب آن را ندارد دانستن دلیل آن احتیاج به تواناییه خاصی ندارد.در هر صورت اگر مقام و مسئولی و کسی واقعا دلسوز خود حکومت هست باید با عوامل وضع کنونی مقابله کند و هر آنچه که گفته اند را خلافش انجام دهد و شرایط را برای رضایتمندی مردم مهیا کند چون فشار روی مردم از حد گذشته است و نتیجه خوبی نخواهد داشت.
سبزی پلو با ماهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجمع اقلیت حکومتی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
این تجمعات کوچک هیچ تاثیری بر روی اکثریت قاطع مردم ندارد .زیرا اکثریت قاطع ما مردم خواستار رفع فیلترینگ فضای مجازی هستیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا کدوم مردم هستن خواست اکثریت رفع فیلتر هست
مریم پاکاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
از دولت می‌خواهیم شبکه ملی اطلاعات راه اندازی بشه و پیام رسان های خارجی فیلتر شوند و به جای این‌ها میدان رو به پیام رسان های داخلی بدهند.
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
واقعا هر چی سر این ملت بیاد حقشه
دولت بعد از مدت ها داشت تصمیم به شدت خوبی می‌گرفت ولی خب لیاقت ندارید
شمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
این چند نفر، فک و فامیل همانهایی هستند که فیلتر شکن می فروشند. به اعتقاد من، این چند نفر را می باید به جرم همکاری در فروش فیلتر شکن، دستگیر و زندانی کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها فقط .... هستند می تونند خودشون رو از همه چیز فیلتر کنند اما در مورد بقیه تصمیم نگیرند ما مردم عادی به اندازه کافی از این انسانها رنج کشیدیم و با نشون دادن این.... ها خشم ما رو بیشتر نکنید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خوب می تونن از اون قسمت از فضای مجازی که دوست ندارن، استفاده نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا چیمیگن.....
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اول تیترتون را اصلاح کنید مردم نه تجمع فیلترشکن فروشها چون مردم خیلی بیشتر از چهارتا ..... هستند
دوم باقطار پرشتاب تکنولوژی نمیشه جنگید علم راه خود را میرود وبا تفکر وتوهم یه عده.....کاری ندارد چهار صباح دیگر اینترنت ماهواره ای از راه میرسد برادر خواهر هموطن تقصیر اینترنت نیست شما اختلاس میکنی قانون شکنی میکنی در حق مردم ظلم میکنی اینترنت سرعت اطلاع رسانی را افزایش داده پس تو باید خودت را اصلاح کنی نه اینکه با اینترنت بجنگی
سوم حمایت از لبنان وفلسطین ربطی به فیلتر کردن اینترنت ندارد اگر راست میگویید بفرمائید لبنان وبجنگید چرا خلط مبحث میکنید
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خداوکیلی اگه برا مسئله دیگه ای بود همینجور برخورد میشد مگه جوانان ما نباید از امکانات استفاده کنند الان که با فیلتر شکن رانتی از تمامی همونایی فیلتر دارن استفاده میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
غلط کردند عده ای معلوم الحال مردم شدند و ازطرف همه حرف میزنند.این تفکرات در انتخابات پس زده شدند.
حمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
نوکران بی مزد و مواجب و عمله فروشندگان فیلتر شکن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خنده تلخ ما از گريه تلخ تر است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اسم مردم س نذار روی این بذار ....
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
به قول پرویز پرستویی ، تو فیلم مارمولک ، 99 درصد اینها دارای امکان فضایی هستند . پای درد و دل جوانها ننشستند . فقط سر سفره انقلابند بلند بشو هم نیستند
حامد جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
موبایل اینها که اعتراض دارند را همچنان فیلتر نگه دارید
بقیه ملت را آزاد کنید
یک عده معدود که نمی توانند برای کل ملت نظر بدن و تحمیل کنند نظرشان را ...
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
بهتر ساکت باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
جماعت فیلترشکن فروش
هادی صابری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
فقط میشه به این عده خیلی قلیل کاسبان فیلترینگ گفت خدا بده برکت
نمی دونم چرا حامیان رفع فیلترینگ تجمع نمیکنن
ف غ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
نظر ملت را بپرسید .با ده نفر که تظاهرات میکنند ومیخواهند مانع برداشتن فیلترینگ شوند ،کار به درستی پیش نمیرود.
اکبر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجمع مردمی؟؟؟؟!!!!!
خواست مردم رفع فیلترینگ است
به موافقان رفع فیلترینگ اجازه تجمع بدهید تا ببینید مردم چکسانی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
....... دنبال فروش فیلتر شکن هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
..... بزارید مردمی که میخوان فیلتر برداشته بشه بیان تو خیابون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
احسنت کاسبان تحریم ببین چه میکنن حالا بری گوشیشون چک کنی همشون وات ساپ و تلگرام و اینستا و فیلتر شکن قویی و گوشی امریکایی اپل و شلوار اروجینال لی وایز دارن بعد دم از تحریم فیلترینگ میزنن که کاسبیشون خراب نشه بتونن فیلتر بفروشن
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
قطعا این افراد توسط فیلترشکن فروشان اجیر شده اند ، والا اگر ادعا میکنید اینها مردم هستند ، یک نظر سنجی راه بیندازید تا مشخص شود خواست مردم چیست؟
بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
به اون پیرزن بگو میدونی اینترنت چیه،
دوما مگه همین الان مردم در این فضا نیستن،
این آدما که اومدن میگن پول بدین ما تا بزاریم وارد بشید، وگرنه دیگه هیچ حرفی نیست،
فقط پول میخوان، همینجوری که الان دارن از طریق وی پی ان فروشی پول پارو میکنن،

متاسفم براشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اجیر شده خود فیلتر شکن فروش ها هستند...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
حالا اجازه بدن اونایی که موافقم تجمع کنند
اینهایی که جمع شدن ....... چون الان همه دارن ازایستا استفاده میکنن
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
لطفایک اجازه هم به طرفداران رفع فیلتربدهیدتاانهاهم بتوانندحرفشان رابزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
یکی نیست بگه همین الانم ۸۰ درصد مردم تو همین فضای مجازی هستن فقط پول فیلتر شکنا میره تو جیب یک مشت دزد بس کنید بابا این همه خشکی مذهبیو
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مشخص است که کاملا خودجوش میباشد،مزدورهای سفارشی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
ایکاش یکبار بار هم برای فساد مسئولین جمع شده بودن
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
هنوز سه ماه از استقرار دولت جدید نگذشته تندروها دست بکار شده اند .
خیلی از کسانی که تظاهرات می‌کنند اصلاً نمیدانند چه می‌خواهند و چه کسانی و با چه اهدافی آنها را به تظاهرات مجاب کرده اند !
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
منم مخالف رفع فیلترم ... توی اینستاگرام می‌چرخی همه چی شده مسخره بازی.. جدیدا هم مادربزرگارو میارن وسط... خلاصه دریغ از یه حرف آموزنده ... بابا تو رو خدا به جای این چیزا یه مقدار برید سمت یادگیری برنامه های هوش مصنوعی.. توی کوچه پسر بچه ها رو میبینی ردییییییف نشستن بازی میکنن وسطاشم یه فحش های زشتی میدن .. انشاا ما هم مثل جوون های چین یا ژاپن انقدر بچه های باهوش و نابغه و با پشت کار داشته باشیم..وقت رو هدر ندید تل میتونید پیشرفت کنید تشنه یادگیری باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
این‌ها با فیلترشکن درآمد کلان دارند نمیخوان درآمدشان غط شود مردم کیلو چند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تا چه زمانی می خواهید اینستا تلگرام واتساپ وو دشمن در کشور فعال نگهداید هرچه بدبختی می کشیم از دست غرب پرستان است
تعبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
آهان چه جالب بعد فروش فیلتر شکن رانت و فساد نیست نصب فیلتر شکن شبکه های مستهجن هم حلال است. ....... نون فیلتر فروشی شما داره آجر میشه.
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
الان اینا جمعیتشون به دویست نفر نمی‌رسه میبینی فردا روزی یه مسئولی میاد سخنرانی می‌کنه و میگه اکثریت مطلق مردم خواستار رفع نشدن فیلترینگ هستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
رفع فیلتر رو بزارین همه پرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
متاسفانه دولت دیگه شورش در آورده ،مکه قطع فیلترینگ به دکمه ای بیشتر هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
رفع فیلترینگ حق مردم هر کشوری است و عده ای اندک نمی‌توانند مخالفت کنند شاید به سبب اینکه خودشان فروشنده و ذینفع فیلترشکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
آخه یکی نیست بگه پدر من مادر من تو با این سن و سالت بهتر به فکر مراسم کفن و دفنت باشی اینجور جاها جای تو نیست و پلاکارد مرگ بر همه کشورهای دنیا به غیر از ایران و لگدمال کردنشون و حمایت از فلسطین و لبنان و ...... چه ربطی به اعتراض به رفع فیلترینگ داره؟
من هنوز مضمون اصلی این گردهمایی و تجمع رو نفهمیدم؟
صفرآباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
بنظر من این ها یک عده خاصی نستند که منفعت فیلتر شکن دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
نمیدونم این پنجاه نفر کار و زندگی ندارن،هرجا یع چیزی میشه پلاکارد به دست،والله ما ۲۴ ساعته سرکاریم خرجمون نمیرسع،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجمع تندروها ...... که شعار فلسطین میدن و حاضر به شهادت نیستند
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
سلام این آقایون یا از فیلتر سود می کنند یا تفکر یک روستا در آذربایجان دارند که تمام در های تکنولوژی بر خودش بسته و با پرورش اسب شکم خودشان راسیر می کنند حالا اگر سلاح و تجهیزات و تکنولوژی نبود اسیر عراقی ها می شدند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
معلومه بهشون پول دادن بیان اینجا, وگرنه به قیافه های این آدمها یه نگاه گذری هم بندازید, قشنگ می فهمید اصلا تو این باغا نیستن که این چیزا براشون مهم باشه و بخوان چنین شعارهایی بنویسن و بیان وسط خیابون !!!
دستان پشت پرده این کار هم, کسانی هستند که نون شون تو فیلتر بودن این اپلیکیشن هاست !!! واقعا متأسفم با چنین انسان هایی که فقط به منافع خودشون اهمیت میدن دارم تو یه کشور زندگی میکنم
ز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
همین ها که بنر دستشونه یا خودشون یا خانوادشون با گوشی آیفون آمریکایی با فیلترشکن ،کلا در فضای مجازی هستن به هر بهانه ای،،،،،،انگار که الان مردم در فضای مجازی نیستن با فیلترینگ،سود این فیلترینگ فقط توی جیب مخابرات میره،شاید این بنر به دستها اقوام مخابراتی ها هستن،یا اقوام اونایی که دوس ندارن مردم همه چیو بدونن
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجمع مردم تا تجمع دلواپسان تند رو ؟؟. از کی تا حالا ۷۰ یا ۸۰ نفر بجای ۸۰ میلیون آدم تصمیم میگیرن ؟؟؟. این افراد اکثرا از فیلتر شکن استفاده میکنند ولی در ظاهر مخالف هستند چون نونشون در مخالفت ظاهری هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
آخه اگه بخواهند رفع فیلتر کنند که گوش به این جماعت ۵۰ نفری نمیکنند این همون کاسه های از اش داغترند
رضا
United Arab Emirates
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چرا وقتی برای چیزهای دیگر اعتراض می‌شود کلا سانسور می‌شود ولی زمانیکه عده ای معلوم الحال اعتراض به حق قانونی ملت گرد می‌آیند آنرا با آب وتاب مینویسند و انشار می‌دهند چقدر مردم با فیلترینگ از زندگی ساقط شدند ولی مجلسیان و اعضای دولت و نهاد ها راحت بدون فیلتر استفاده می کنند مرگ خوب است برای همسایه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چقدر مردمی !!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چقدر مردمی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
قضیه فیلتر سکوهای خارجی درست است.ولی هرچه زودتر شبکه ملّی داخلی رو راه اندازی کنید.دولت افسادطلبان دراین زمینه کاری نخواهندکرد.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
کاسبان نحریم و فروشندگان فیلترشکن اعتراض کردند اینها همگی بازیچه کاسبان تحریمند
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
کاسبان نحریم و فروشندگان فیلترشکن اعتراض کردند اینها همگی بازیچه کاسبان تحریمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجربه ۳۵ ساله میگه، هر وقت طیف ......بر روی موضوعی اصرار ورزید، بدانیدکه خسارتی محض در راه است.نمونه، فراوان.خرجام، fatf،ستد ننگین ۲۰۳۰،برداشتن فیلتر از سکوهای خارجی.ووو.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
از پرچمتان معلوم است شما ایران دوست نیستید
ببینید از هشتاد و من میلیون ایرانی طرفداران سما همین ها هستند خجالت بکشید چرا در صدا وسیما چرا در فضای مجازی نظر سنجی نمی کنید
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
این چند نفر ..... هستند اصلا فضای مجازی می دانند چه اینها مافیا فیلتر فروشان هستند مگر اینها وزیر وکیل مردم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
یه مشت ادم عقب افتاده از همه چی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خجالت نمیکشیدسکه شده۵۵میلیون تومن هیچ صدایی ازتون درنمیادمردم میدونن که شماهاکی هستیدکاسبان تحریم ووضع بلبشوهستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اگر عادلانه قضاوت میکنند لطفاً وقتی هم برای تجمع مخالفان فیلترینگ اختصاص دهند
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
......تمام بدبختی مملکت از وجود .......همچون شماست
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
فیلترینگ شبکه هایی چون اینستا وامثال 89درصد ان اموزش ازهم پاشیدگی خانواده هارا اراعه میدهند.
ودر جلوه گری شیطان به عنوان نماد درستی درمقابل الله که به حقیقت درون برمی گردد می پردازند.
دریک سوی دنیا رژیمی تا دندان مسلح به مردمی که سرزمینشان رااشغال کرده اند حمله می کنند وزنان وکودمان حتی دربیمارستانها بمب باران می شود اما بجای محکوم کردن ان در این فضای به اصطلاح محل کار و... اصلا اهمیتی داده نمی شود واگر تصویری از مظلومیت انها نمایش داده شد ویا از تحریمهای غیرانسانی غرب واروپا نمایش داده شد ویا بحثی شد بای کت می شوند.؟!
پس این فضا فضلی سالمی وانسانی نیست بلکه فضای تبلیغات استعمارگران برای استثمار بیشتر از طریق نشان دادن جلوه خوب وشیطانی کارشان هست ولاغیر.

ننگ بر گردانندگان ان..
حماس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
دراین تجمع که ۶۰ نفر ونصفی شرکت کرده بودنداز نوع شعارهایشان معلوم بود که منظورشان تفرقه است تا ایدیولوژی در مورداینترنت وفضای مجازیوفیلترینگ خط قرمزقویترین کشورها درموردامنیت اخلاقی کودکان است نه بستن دهان وتنفس مردمشان آن کشورها با لشکر سایبری فاکتورنویس به مردمشان هجوم نمیبرند
فرامرز اخوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
از نظر شما مردم عوامل خودتون که اوردینش ومردم لبنان سوریه و....هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
یه مشت ملت عقب افتاده وبی فرهنگ .برخی مسئولین بااقازاده هاشون فیلتر شکن بفروشن خیلی خوب .مشکل اصلی اینجاست که کلی از جهان عقب موندیم چون هرچیزی روکه استفاده میکنیم ‌.اول باید فرهنگش رو بدونیم وبیاریم .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مردم ایران هشتاد میلیون نفرن ..... میگی نه همه پرسی کنید
ناشناس
Finland
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها چند نفر که نماینده مردم نیستند
ی رفراندوم بزارند تا نظر مردم را متوجه شوند
اینها همه فیلتر شکن می فروشند سود چند هزار میلیاردی شأن در خطر هست
Ru
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
این ۴ نفر خائن ب ایران مردم نیستن آقای گزارشگر
فاطمه
Mexico
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چقدر خوب که خبرگزاری کامنتها رو بسته تا ببینیم نظر ما بقیه مردم در مورد فیلترینگ چی هست ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خداییش شماهاا فازتون چیه.قشنگ از عکس معلومه اونایی که تو این تجمع بودن حتی سواد خواندن هم ندارن الا دارن واسه یه مملکت تعیین تکلیف میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
غلط می‌کنند مردم اینجوری نمیگن اینا از خودشون.فضای مجازی برای کسب کار وارتباطات وکارهای اداری واقعا لازم هست ......
مجید نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
همشون فیلتر شکن دارن برای توطعه اومدن اینا دروغ گو هستن
صادق
Finland
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
فیلتر شکن فروش‌ها اعتصاب کردند . اینها مردم نیستند کاسبان تحریم و علیه مردم اند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اونایی که مخالف هستن گوشی ساده استفاده کنن یا برن لبنان زندگی کنند .‌مردم به اینترنت نیاز دارند اینترنت بدون محدودیت .‌
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
رای با اکثریت...نه‌با‌اقلیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
امان از دست شما ........اااااااا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
باسلام
فیلتریگ بیشتر برای امنیت ملی هست ول دولت محترم بایددر خصوص عدم مدیریت فضای مجازی تدابیری مدیریتی کامل رااول ادخاذ نماید وسپس درخواست برداشتن فیلتر کند...هرچند که کسانی ازفیلتر سو؛ استفاده کرده وسود کلان می برند.....دولت باید باین دومعضل بصورت کارشناسی دقیق ادخاذ مدیریت نماید .ودرمدیریت ایجوها که مبلغان ضد امنیت ملی اقدام می کنند شناسایی واقدام صریح کنند...اینکه بدون برنامه لازم فقط هدف به کرسی نشاندن حرفهای واحی باشد بی شک به ضرر ملت وامنیت ملی خواهد بود.
دادرس
Montenegro
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
از ۴۰ میلیون کاربر فضای مجازی که همه فیلتر شکن هم می خرند معلوم این تجمع مردمی !!!!!! بخصوص از پوشش و تعداد زیاد مردم همیشه در صحنه از افغانیهای وارداتی و ....طلا که پاک چه منتش به خاک اگه مشگل ندارید گردش آزاد اطلاعات در همه دنیا یه حق و نیاز اولیه بجز .....
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
کاش موافقین هم تجمع کنند.....
مجنون ناشناس..
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
کاش همانطور که یه عده خاصی اجازه هر گونه تجمع و اقدام غیر قانونی دارند و کسی با آنها کاری ندارد بقیه مردم و موافقان رفع فیلترینگ هم اجازه تجمع و اظهار نظر داشته باشند تا معلوم شود اکثریت با چه کسانی است.. همیشه یه عده اقلیت بسیاری از مردم نا آگاه را با جمله ها و شعارهای مذهبی دور هم جمع می کنند و با همه چیز مخالفت می کنند.. درصورتی که خودشان از بهترین امکانات بهره مند هستند..
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
لطفا این تعداد ۱۰۰ نفری که فکر می‌کنند میتوانند جای ۸۰ میلیون نفر حرف بزنند گوشی‌های خود را تقدیم مقامات قضایی کنند تا متوجه شویم آیا خود این افراد از شبکه های اجتماعی استفاده نمیکنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
منظورتون از مردم دو درصدی ها پنج درصدی ه،ده درصدی ها یا نود و نود پنج درصدی ها هستش چقدر ملت اومدن حدس ما اینه نود و پنج درصدی ها اومده بودن ،مگه نه؟'
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خدای به حال روز مردم ما گریه داره
مردم تو فقرگیرن
مردم تو خرج روز مره موندن
جوان جرعت ازدواج نداره
طلا به مرز پنچ ملیون رسید

بعد کسای که شکم سیر دارن باید برن اونجا.
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تعجب میکنم این مردم تا الان سکوت کردند حالا که اسرائیل داره با ایران میجنگد اینا مست شدند با فیلترینگ چه بدست میارین گوشت برنج روغن همین نفراتی که دنبال آزاد کردن فیلترینگ هستند غیراز اینکه هرروز زندگی شان رها کنند توی تلگرام واتساپ اینستاگرام سرک بکشند کاری دیگه نمیکنند.اسراییل بلای که بسر حزب‌الله لبنان خود لبنان آورد بعید نیست که با این فیلترینگ آزاد کردن بسر ملت ایران نیاورند این تجمعات کار این نفرات نیست کسی مهم پشت این قضیه هست.یعنی آزاد کردن فیلترینگ برای الان این موقع نباید فیلترینگ آزاد بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجمع مردمی نیست یک فراخوان بدهید مردم واقعی چند میلیون شرکت می کنند تا مافیای فیلترشکن ها رسوا شوند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
یک گروه اقلیت نباید خواسته اکثریت را نادیده بگیره فیلتر کردن هیچ مشگلی را حل نخواهد کرد
Didar
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خدایی شما به اینها میگین مردم..پس ما هم از این به بعد به کفتار و کروکدیل بگیم پروانه...
تورک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تجمع مردمی 50نفر رو میگن مردم
امیر فرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
والا من که هرچی نگاه میکنم شبیه مردمی نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها از مردم نیستند
بنده خدا ویک شهروند ورزمنده ۸سال دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
قراربود فیلترینگ رابردارند درعوض تابحال هیچ عملی انجام نداده اند همش چسبیدند به فلسطین ولبنان وِغزه اخه این شد برای ماملت ایران اب ونان مسولین اول بفکرایران باشید مشکل ایران راحل بکنید ملت ایران ازگرسنگی میمیرند شمابفکرخودوبفکرکشورهای دیگرمیباشید
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا هم مزدوران و هم موقعیت مالی‌شان در خطره
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
یکی نیست به اینها بگه کل مملکت با فیلتر شکن توی همین سایتها هستن پیگیری کنی میبینی اینها نوچه های همون کارتل های فیلتر شکن هستن که نمیخوان این در امد هنگفت رو از دست بدهن.
خودم
Germany
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
۵۰ نفر ... میشه تجمع مردمی؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مردمی رو خوب اومدی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
وقتی به قیافه این افراد نگاه می‌کنی خیلی آشنا به نظر میرسند یک عده حرفه ای که کارشان شرکت در تجمعات یک طیف خاص است
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
این... ها چرا علیه فیلتر شکن فروشها شعار نمیدهند
رقیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مطمعنااینا جمع مردمی نیستن همون افرادین که کارشون مشکل داره وتوفضای مجازی دسشون رومیشه که چکاراکه نکردن ومیخان ملت اگاه نشن وگرنه این فضای مجازی درکل دنیابابهترین سیستم دربین مردم ازاده
فرج
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
آیا این تجمعی که صورت گرفته و حدود 50نفر در اعتراض شرکت کردند مجوز قانونی داشتندپس اگر داشتند به بقیه مردم را که خواستار رفع فیلترینگ هستندرا یک روز مجوز دهیدبعد ببینید
کدام درخواست قانونی،مردمی،واصولی هستند.
ناشناس
Germany
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
یک اجازه ای هم برای تجمع مخالفان فیلترینگ بدهند ،ببینیم چند چندیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینها خواستار برگشت به عصر حجر هستنددر فضای مجازی باید حضور داشتته باشید تا بتوانید با آن تعامل و مقابله کنید،اصولا این افراد مخالف جیره خوار و منتفع از فروش فیلتر شکن‌ها هستند،ضررهای مادی و معنوی که از ناحیه افکار این افراد بر جامعه تحمیل شده موجب لجاجت ملت با دولت و نظام و دشمنی با خدا شدا
هادی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
دست از این بازی‌ها بردارید ملت آگاه است بخاطر فیلتر شکن فروشان خودتان را خراب نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
کلا تعداد چند بودند ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
باتجمع یه عده خیلی قلیل که درحدشمارش هم نیستند اعتراض محسوب نمیشه،کل ایران ۸۰میلیونه نه ۸۰نفر
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
اینا همه افغانی هستن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
همین .....تو کل مجازی اکانت دارن.
ناشناس
Spain
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
پدر فیلترینگ را تصویب می‌کند، پسر فیلتر شکن می‌فروشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خوبه رسانه ها این تعداد از چند بی خرد رو مردم حساب میارن که دم از همه چیز میزنند چرا در خصوص ربای بانکی ۲۸ تا ۳۰درصدی لال مونی گرفتند همین اقایون
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چرا این افراد رو جمع نکنیم با اتوبوس بفرستیم لبنان بجنگن؟؟ من پول اتوبوسشو میدم. هرکی نره!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
به خدا اگه فقط یکی از این افراد برای یکبار یک پلاکارد علیه حاکیمیت بخاطر حقوق کارگران و پرستاران و سرپرستان خانواده و گرانیها و اختلاسها و دروغها و ریاکاری ها و رانتها جنایت معدن طبس و متروپل و بسیاری موارد...میرفتند و اعتراض میکردند همین الان نامرد عالم بودیم اگه به اینکار اینها شک میکردیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
بابو چقدر شلوغهههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
چطور ۹۹ درصد مردم معترض فیلترینگ هستند .....نمیبینید ولی یک صدم درصد حامی فیلتر فروشان ...... هستند شدن مردم ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
احتمالا اکثرشون فروشنده فیلترشکن هستند
رزمنده و جانباز و اسیر جنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
البته که باید نظر مردم مورد احترام باشه و به راحتی و امنیت اعتراض خود با تجمع نشان دهند ولی این حق که جزو اصول قانون اساسی هست برای همه شهروندان و گروه‌های سیاسی و صنفی و مردم نهاد و مدنی وجود داشته باشد حتی اگر مثل همین تظاهرات با فراخوان گسترده و چند روزه و... چند ده نفر بیشتر نباشند
جواد مخدومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
مردم ?
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
آلان که فضای مجازی فیلتر هست اوضاع بدتر شده بجه ۷و۸ساله فیلتر شکن نصب میکنه هرچی بخواد می بینه چه فرقی کرده
فیلتر شکن هم نفروشید تا از فضای مجازی صیانت واقعی بشود
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خیانت شما هستید که سعی در تحمیل نظر اقلیت بر اکثریت دارید ..اکثریت جامعه همیشه تصمیم گیرندگان اون جامعه هستند ..انقلاب ایران حاصل رای اکثریت بود ..اون زمان .. همه ملاک را رای مردم می دانستند..الان چه شده مردم .. همان مردم هستند از کشور دیگر به ایران نیامده اند .باید به رای مردم جهت رفع فیلترینگ احترام گذاشت
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
جمع کنید این دلقک بازی ها رو ..هرز چند گاهی به تحریک چند تا سردبیر احمق ....جمع می شوید پنجاه نفر.. واسه صد میلیون تصمیم بگیرید .. این موضوع رو به رفراندوم بگذارید ..هر چی رای مردم بود ‌‌..زورکی که نیست ..فیلترینگ باید حذف بشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
لطف کن ننویس تجمع مردمی اینا مردم ایران نیستن یه مشت......
آرتین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
همشون به 50 تا نمیرسن
اصلا به شما چه که ...میکنین، شما نمیخواین اصلا استفاده نکنید دیگه به شما چه که اینترنت فیلتر هست یا نیست .....
یه مشت بی سواد .... ریختن تو خیابون
این ....باید بره به فکر مردنش باشه اومده فیلتر فیلتر میکنه
خب .... تا کی 80 میلیون نفر باید چوب .... شما بی سوادای .... رو بخورن شما ک فیلتر میخواید برید یه جا ..... از گوشی و رایانه هم استفاده نکنید اصلا به شما چه ربطی داره ..... میکنید شما فیلتر میخواید بقیه که نمیخوان
شما ک میخواین اصلا استفاده نکنید دیگه چی کار دارین به فیلتر بودن یا نبودن عجب گیری کردیما .....

برید یه جا ....بگیرید و تو کار مردم .....نکنید شما اصلا از اینترنت استفاده نکنید کی جلوتونو گرفته
جواد مقدم
Germany
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
اینا اگه واقعا انسان بودن میفهمیدن که فیلتر شکن ها چه بلایی سر بچه های ایران آورد
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خدایش میخواستین ۱۰۰تا از اینا رو گوشیشون بگیرین ببینین ۹۹نفرشون اگه هم تلگرام و اینستا و یوتوب وواتساپ رو گوشیشون اگه نبود هر چی خواستین بگین ،تازه ازاون روز که فیلتر شکن نصب کردن فیلم‌های غیر مجاز بچه ها راحت میبینن و دانلود میکنن ،اینا همونا هستن که الان پول گرفتن بیان تو خیابان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
اینا مردم نیستن که یه مشت .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
این چند نفر که مردم نمیشن مردم اکثریت جامعه هستند که دست خدا با آنان است
یدالله مع الجماعه
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
تجمع مردمی؟؟؟؟ الان اگه ما که موافق برداشتن فیلترینگ هستیم بریم اونجا باهومن همینطوری برخورد میشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۱
فیلتر کردن مجازی باعث میشود کسب وکارها میلیاردی ضرر کنن وچرا ۱۱آبان فیلتر شکنها را قطع کردیدجواب بدهید
ناشناس
Finland
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۲۵
مغزهای کپک زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
درخواست می‌کنم که همه‌ی شماره‌ها را با خط فارسی بنویسید