بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵
مديرعامل شركت سايپاديزل با اشاره به مذاكرات اخير با شركت ولوو:

ديپلماسي فعال صنعتي سايپا ديزل ولوويي ها را تحت تاثير قرار داد

شركت سايپاديزل كه تا چندي پيش از بحران هاي مختلف مالي و عدم تعامل با شركاي خارجي رنج مي برد ، اينك نه تنها مشكلات خود را حل نموده، بلكه صحنه ديپلماسي فعال عرصه صنعت نيز شده است.
کد خبر : ۲۸۷۷۳

به گزارش بورس نیوز به نقل از واحد ارتباطات شركت سايپاديزل- شركت سايپاديزل كه تا چندي پيش از بحران هاي مختلف مالي و عدم تعامل با شركاي خارجي رنج مي برد، اينك نه تنها مشكلات خود را حل نموده، بلكه صحنه ديپلماسي فعال عرصه صنعت نيز شده است.

هنوز يك ماهي از حضور مديرعامل گروه دانگ فنگ كه يكي از غول هاي اقتصادي چين است، در شركت سايپاديزل نگذشته كه اين شركت ميزبان بهترين تجاري ساز دنيا يعني ولووتراكس شد.

علي ملك مديرعامل شركت سايپاديزل در گفتگويي به بازديد مديران شركت هاي بزرگ خودروسازي دنيا از شركت سايپا ديزل طي دو ماه اخير اشاره كرد و گفت: تحرك بوجود آمده در ساختار خودروسازان تجاري كشور بويژه شركت سايپاديزل، مديران ارشد شركت هاي بزرگ رنو، ولوو و دانگ فنگ را مجاب كرد تا ضمن بازديد از دستاوردهاي اخير سايپاديزل، ديپلماسي فعال صنعتي كشور را به نظاره بنشينند.

وي با اشاره به بحران اقتصادي دنيا در دو سال اخير يادآور شد: بحران اقتصادي دنيا اين تفكر را در سايپاديزل بوجود آورد كه با ديپلماسي خاص خود تهديد جهاني را به فرصتي براي افزايش سرانه اشتغال و توليد در كشور تبديل نمايد كه در اين راستا، قراردادهايي حائز اهميت و سودآور نيز در صنعت خودروسازي تجاري به ثبت رساند.

مديرعامل شركت سايپاديزل در ادامه با اشاره به حضور مديرعامل ولوو تراكس در ايران و بازديد وي و هيات همراه از اين شركت گفت: هدف از حضور استفان يوفورش در ايران، بازديد دستاوردهاي اخير شركت سايپاديزل و انجام مذاكرات مختلف جهت ادامه همكاري با اين شركت بود و اين بازديد چنان براي يوفورش (كه از او بعنوان يكي از ليدرهاي اقتصادي اروپا نام مي برند) مهم بود كه با هواپيماي اختصاصي خود به كشورمان آمد.

ملك با اشاره به مذاكرات مهم خود با گروه اعزامي ولوو تراكس، از آغاز همكاري با شركت ولوو سوئد در خصوص توليد كاميون هاي سبك اين شركت در آينده اي نزديك خبر داد و گفت: با توجه به حضور موفق كاميون هاي سنگين ولوو در بازار ايران و ابراز رضايت كاميون داران كشورمان از اين نوع محصولات، مذاكرات مقدماتي در خصوص توليد كاميون هاي سبك ولوو را نيز آغاز كرده ايم و در صورت نهايي شدن مذاكرات، ساخت اين نوع كاميون ها نيز به زودي در شركت سايپاديزل آغاز مي گردد.

وي توسعه صادرات محصولات ولوو را از ديگر موارد مذاكره با اشتفان يوفورش و هيات همراه خواند و افزود: در اين مذاكرات مقرر شد برخي محدوديت هاي موجود در خصوص صادرات محصولات ولوو به كشورهاي مختلف لغو گرديده و توجه به بحث مشتري مداري نيز دوچندان گردد، هرچند كه مديرعامل ولوو تراكس در گفتگوهاي اخير خود از ديدگاه فعلي مجموعه سايپاديزل در خصوص مشتري مداري و خدمات پس ار فروش بسيار استقبال كرد و خواهان توسعه آن شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر