بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۸

"رایا کلاب"؛ خدمات به مشتریان متناسب با نیازها

سرپرست وب‌سرویس رایان هم‌افزا گفت: هدف از راه‌اندازی این پروژه، ارائه خدمات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد به مشتریان بر اساس امتیازاتی است که از عملکرد آنها کسب می‌شود.
کد خبر : ۲۹۵۱۹۱
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، امیررضا ترابران، سرپرست وب‌سرویس رایان هم‌افزا، در مراسم رونمایی و معرفی رسمی سرویس رایا کلاب اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این پروژه، ارائه خدمات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد به مشتریان بر اساس امتیازاتی است که از عملکرد آنها کسب می‌شود. در رایا کلاب، مشتریان می‌توانند بر اساس شاخص‌های مختلف، خدماتی متناسب با نیازهایشان دریافت کنند.

وی افزود: این امتیازات بر اساس معیار‌هایی مانند خوش‌حسابی، میزان درآمد و نوع کاربری مشتریان در کارگزاری محاسبه می‌شود. مشتریان می‌توانند از این امتیازات به‌صورت تخفیف در فاکتور‌ها یا بهره‌مندی از خدمات ویژه استفاده کنند.

ترابران با اشاره به جزئیات پروژه توضیح داد: سرویس رایا کلاب بر پایه ارائه خدماتی نظیر تخفیفات، خرید‌های ویژه و برنامه‌های تشویقی مانند مسابقات و نظرسنجی‌ها طراحی شده است. هر مشتری به یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان و مدیر حساب (اکانت منیجر) متصل می‌شود تا تمامی فرآیند‌ها به‌صورت اختصاصی مدیریت شود.

وی در پایان تأکید کرد: این سیستم ارتباط قوی‌تری بین مشتری و کارشناس ایجاد می‌کند. در صورت عدم حضور کارشناس، پیام‌های مشتریان از طریق سیستم واتس‌اپ مدیر حساب دریافت و به‌سرعت پیگیری می‌شود تا خدمات بدون وقفه ارائه گردد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
ارسال نظر