۳۰ همت خرید اعتباری؛ دستاورد ۷ ساله کیپا در آستانه تغییر معماری برند

به گزارش بورس نیوز، شرکت کیپا که در حوزه ارائه خدمات اعتباری و اقساطی فعالیت میکند، در سالگرد ۷ سالگیاش، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.
طی این برنامه اعلام شد که این هویت بصری جدید براساس ساختار و معماری جدید این شرکت حوزه لندتک و توسعه آن در سه حوزه خدمات اعتباری، ارائه زیرساخت اعتباری به سایر کسبوکارها و مجموعهها و همچنین خدمات در حوزه سرمایهگذاری براساس اعتبار رقم خورده است.
هویت بصری تازه برای ساختار جدید کیپا
علیرضا شفیعی، مدیر عامل کیپا در این برنامه ضمن بیان مسیری که کیپا از زمان تولد تا امروز پشت سر گذاشته، عنوان کرد که ساختن یک کارت اعتباری برای ایران رویایی بود که بنیانگذاران کیپا به دنبال تحقق بخشیدن به آن بودند. او در ادامه ابراز خوشحالی کرد که امروز کیپا توانسته طی این ۷ سال اهدافی را که در چشمانداز خود داشته، محقق کند.
او درباره هویت بصری جدید کیپا عنوان کرد: «کیپا تاکنون در دو حوزه خرید اعتباری و ارائه زیرساخت لندتک به صورت «وایت لیبل» فعالیت داشته است. امروز کیپا در هر دو حوزه به یک بلوغ و مقیاسپذیری رسیده است. ما به این نتیجه رسیدیم، کیپا که تاکنون یک مجموعه تک برند بوده، نیاز دارد از ساختار گذشته خود، به یک معماری و هویت جدید تبدیل شود.»
شفیعی اعلام کرد: «در همین راستا هویت بصری و فضای دیداری جدید کیپا را که در آن سه کسبوکار بهعنوان لاینهای مجزا در فضای صنعت اعتباری کشور در نظر گرفته شدهاند، معرفی کردیم.»
او در ادامه سه لاین کسبوکار مذکور را معرفی و گفت: «سرویس BNPL ما که پیش از این با خود کیپا شناخته میشد، امروز تحت عنوان سرویس «کیپا پی» بر خرید، کیف پول و پرداخت اعتباری تمرکز دارد. زیرساخت وایت لیبل کیپا نیز از امروز با نام «کیپا پرو» بهعنوان یک متخصص در کنار کسبوکارها قرار دارد و فعالیت خود را جدیتر با برند و خدمات جدید پیش خواهد برد.»
شفیعی درباره لاین سوم کسبوکار کیپا عنوان کرد: «ما در سرویس هوشمند سرمایهگذاری با تکیه بر روح اعتباری با نام «کیپا پلاس»، باور داریم که فضای سرمایهگذاری و مدیریت دارایی نسبت به گذشته متفاوت شده و امکان سرمایهگذاری براساس اعتبار، حوزه سرمایهگذاری کشور را تغییر خواهد داد.»
او در ادامه سه لاین کسبوکار مذکور را معرفی و گفت: «سرویس BNPL ما که پیش از این با خود کیپا شناخته میشد، امروز تحت عنوان سرویس «کیپا پی» بر خرید، کیف پول و پرداخت اعتباری تمرکز دارد. زیرساخت وایت لیبل کیپا نیز از امروز با نام «کیپا پرو» بهعنوان یک متخصص در کنار کسبوکارها قرار دارد و فعالیت خود را جدیتر با برند و خدمات جدید پیش خواهد برد.»
شفیعی درباره لاین سوم کسبوکار کیپا عنوان کرد: «ما در سرویس هوشمند سرمایهگذاری با تکیه بر روح اعتباری با نام «کیپا پلاس»، باور داریم که فضای سرمایهگذاری و مدیریت دارایی نسبت به گذشته متفاوت شده و امکان سرمایهگذاری براساس اعتبار، حوزه سرمایهگذاری کشور را تغییر خواهد داد.»
کیپا به دنبال ساختن سبک زندگی اعتباری
علیرضا شفیعی در بخشی از صحبتهای خود عنوان کرد: «زمانی با خود فکر میکردیم که چرا ما در ایران کارت اعتباری نداریم و ساختن یک کارت اعتباری برای ایران تبدیل به یک رویا در آغاز مسیر کیپا شد.»
او همچنین ارائه خدمات زیرساخت اعتباری و تسهیلاتی خود با نام وایت لیبل به سایر مجموعهها را که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بهعنوان نقطه عطفی در فعالیتهای کیپا معرفی و تأکید کرد که کیپا باور دارد خلق زندگی اعتباری در ایران کاری نیست که این مجموعه بخواهد به تنهایی انجام دهد و برای آن باید همه فعالان این حوزه دست به دست هم بدهند.