بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۳
مدیرعامل ایساکو با تاکید بر لزوم رضایت مشتریان اعلام کرد:

آماده‌سازی شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو برای سفر‌های تابستانه

آماده‌سازی شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو برای سفر‌های تابستانه
با شروع فصل گرما و افزایش چشم‌گیر سفر‌های جاده‌ای، عبداله سلطانی ثانی، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، بر آمادگی کامل زنجیره خدمات پس‌ازفروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای خدمت‌رسانی به مشتریان تاکید کرد.
کد خبر : ۲۹۶۷۰۳
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، عبداله سلطانی ثانی، در حاشیه بازدید از انبار‌های مرکزی این شرکت، بر ضرورت سرعت تامین قطعات، برنامه‌ریزی دقیق برای وضعیت موجودی انبار‌ها و آمادگی کامل نمایندگی‌ها برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان در این ایام تاکید کرد.

وی ضمن گفت‌و‌گو با کارکنان، بر اهمیت تسهیل شرایط کاری و تضمین ارایه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.

با آغاز تعطیلات و افزایش سفرها، نیاز به سرویس و نگه‌داری خودرو‌ها بیش‌تر می‌شود تا عملکرد خودرو در شرایط جوی تابستان بهینه باشد. همه ساله در این فصل با افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها و حضور بیش‌تر مردم در جاده‌ها، بار شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو افزایش می‌یابد.

سلطانی‌ثانی در جریان این بازدید، از نزدیک روند تامین به‌موقع قطعات، ابزار و تجهیزات مورد نیاز نمایندگی‌ها را بررسی و در جمع همکاران خود خاطرنشان کرد: این آمادگی نقش مهمی در تسریع خدمت‌رسانی و خلق تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مشتریان در سفر‌های تابستانی دارد.

این توجه ویژه برای آمادگی شبکه خدمات پس‌از فروش، در راستای تغییر رویکرد ایران‌خودرو، در مسیر بهبود رضایت مشتریان از خدمات پس‌ازفروش صورت گرفته است.

شرکت خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو با دارا بودن حدود دوهزار نمایندگی و فروشگاه مجاز در سراسر کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه خدمات پس‌ازفروش خودرو و آماده خدمت‌رسانی به تمامی دارندگان محصولات ایران‌خودرو است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
ارسال نظر