جشنواره "یک انتخاب طلایی، ایران کارت" و "من آینده دارم، چون آبانک دارم" برگزار شد

بورس نیوز:
مراسم قرعهکشی جشنوارههای «یک انتخاب طلایی، ایرانکارت» و «من آیندهدارم، چون آبانک دارم» با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد بانک آینده برگزار شد.
در این مراسم، مسعود وکیلینیا، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا، در مراسم قرعهکشی جشنوارههای «یک انتخاب طلایی، ایرانکارت» و «من آیندهدارم، چون آبانک دارم» که با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد بانک آینده برگزار شد، از نقش مهم مشتریان و رسانهها در توسعه خدمات نوآورانه شرکت سخن گفت.
وی با اشاره به اهمیت این رویداد افزود: این مراسم قرعهکشی بزرگ با همراهی رسانهها و تلاش همکاران ما برگزار میشود تا بتوانیم مشتریان خوششانس این دوره از جشنوارهها را معرفی کنیم.
وی بیان کرد: تلاش میکنیم در این مراسم یا پس از آن، با برندگان قرعهکشی تماس مستقیم برقرار کنیم تا شیرینی این رویداد برای آنها دوچندان شود.
مدیرعامل ارتباط فردا در ادامه اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جشنوارهها بتواند به تداوم ارتباط مؤثر با مشتریان، ایجاد انگیزه در استفاده از خدمات نوین مالی، و ارتقاء جایگاه برندهای «ایرانکارت» و «آبانک» کمک کند.
پویان عطاآبادی، مدیر اجرایی شرکت آبانک، در مراسم قرعهکشی جشنواره «یک انتخاب طلایی، ایرانکارت» عنوان کرد: کارتهای ایرانکارت که مبتنی بر شبکه شتاب طراحی شدهاند، علاوه بر ارائه تمامی خدمات رایج بانکی، امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار میدهند. این کارتها نهتنها به شماره شبا متصل بوده و در شبکه پذیرندگان بانکی کشور فعال هستند، بلکه امکان بهرهمندی از باشگاه مشتریان ایرانکارت را نیز برای دارندگان فراهم میکنند.
وی خاطرنشان کرد: شبکه پذیرندگان ایرانکارت شامل بیش از ۵،۳۰۰ فروشنده و فروشگاه معتبر در سراسر کشور است. از جمله مزایای ویژهای که ایرانکارت برای کاربران در نظر گرفته است، میتوان به دسترسی ماهانه به یک خدمت خاص از هر دسته خدماتی اشاره کرد.
عطاآبادی توضیح داد: خدمات سلامت، ورزش، آزمایشهای سلامتی، و استفاده از باشگاههای ورزشی از جمله محبوبترین آنها هستند. همچنین برخی مناسبتها مانند سالگرد ازدواج برای مشتریان سطح پلاتینیوم بهصورت اختصاصی جشن گرفته میشود و از آنان قدردانی میگردد.
مدیر اجرایی شرکت آبانک گفت: ایرانکارت با این رویکرد، تلاش دارد تجربهای فراتر از یک کارت بانکی ساده برای کاربران خود فراهم کند؛ ترکیبی از خدمات مالی، رفاهی و وفاداری با دسترسی گسترده و مقرونبهصرفه.
براساس این گزارش، کمپین «یک انتخاب طلایی» ایرانکارت که از اسفندماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، با پایان اردیبهشتماه ۱۴۰۴ به کار خود خاتمه داد. این کمپین با هدف افزایش تعامل کاربران و تشویق به استفاده از خدمات ایرانکارت برگزار شد و با استقبال قابل توجهی همراه بود.
در این طرح، تمامی سطوح کاربران ایرانکارت امکان شرکت در قرعهکشی را داشتند. روش شرکت در این قرعهکشی بسیار ساده و شفاف طراحی شده بود: به ازای هر یک میلیون تومان افزایش موجودی، یک امتیاز قرعهکشی برای کاربر ثبت میشد. به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از مراکز خدمات ایرانکارتی، دو امتیاز قرعهکشی در نظر گرفته میشد. همچنین، هر خرید از طریق ایرانکارت معمولی نیز معادل یک امتیاز قرعهکشی بود.
برندگان خوششانس این دوره معرفی خواهند شد و میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی ایرانکارت، جوایز خود را بهصورت آنلاین دریافت کنند.
همچنین طبق اعلام برگزارکنندگان، از هفته آینده هر دوشنبه، کاربران میتوانند منتظر دریافت مزایای جدیدی از طریق ایرانکارت باشند؛ طرحی که به گفته مدیران، تجربه خرید را «بهصرفهتر و جذابتر» خواهد کرد.
پایان مطلب