بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۰
علت یابی یک عذر خواهی

این مرد چرا تعظیم کرده است ؟

این مرد که تا کمر خم شده و در مقابل رسانه های گروهی در حال عذرخواهی است می دانید کیست؟
کد خبر : ۲۹۸۴۲

بنا بر گزارش خبرنگار بورس نیوز ، این مرد ژاپنی که تا کمر خم شده و در مقابل رسانه های گروهی در حال عذرخواهی است می دانید کیست؟

آکایو تویودا رییس شرکت تویوتا غول صنعت خودرو سازی دنیا ! روز جمعه در کنفرانس خبری شرکتش با تعظیم در برابر دوربین رسانه‌ها در ژاپن، از مشتریان به خاطر نقص فنی خودروهای تویوتا در پدال گاز عذرخواهی کرد. این حرکت را با رفتار مدیران صنعت خودرو خودمان مقایسه کنیدمديرعامل بزرگ‌ترين خودروساز ژاپن و جهان كه به آمريكا سفر كرده، در ملاقات با فروشندگان آمريكايي و كارمندان تويوتا در اين كشور به گرفته افتاد.

به گزارش  بورس نیوز به نقل از (ايسنا)، مجله معتبر فوربس آكيو تويودا، مديرعامل شركت خودروسازي تويوتا موتور ژاپن را بيست و هشتمين مرد قدرتمند جهان معرفي كرده، اما به نظر مي‌رسد بحران اخير به شدت به آقاي تويودا فشار وارد كرده است.

تويوداي 53 ساله كه براي ارايه توضيح در خصوص فراخوان ميليوني اين شركت اين روزها در آمريكا به‌سر مي‌برد، سري هم به كارمندان و فروشندگان تويوتا در آمريكا زده و به بررسي مشكلات آن‌ها پرداخته است.

وي كه در جمع بيش از 200 فروشنده تويوتا در واشنگتن حضور يافته بود، ناگهان به گريه افتاده و جمع را تحت تاثير خود قرار داد.

عكس مربوط به لحظه گريه مديرعامل تويوتا روي صفحه اول روزنامه‌هاي يوميوري و توكيو شيمبون نقش بسته است.

در كنار اين عكس‌ها نيز اين تيتر به چشم مي‌خورد: رييس تويوتا عذرخواهي كرد، تشكر كرد و اشك ريخت!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر