کارگزاری بانک صادرات با سرویس «شتابان» تجربهای متفاوت برای مشتریان رقم زد

بورس نیوز:
محمد رحمانی، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات در مراسم رونمایی از سامانه «شتابان» گفت: ساختار رقابتی بازار سرمایه در حوزه کارگزاریها، ما را بر آن داشته تا خدمات متنوعتری به مشتریان ارائه کنیم و به دنبال راهکارهای نوین برای بهبود خدمات باشیم.
افزود: رونمایی از این خدمت جدید همزمان با ۷۴امین سالگرد تاسیس بانک صادرات برای ما یادآور این نکته است که در مجموعه بانک صادرات و شرکتهای زیرمجموعه، ارتقای سطح سرویسدهی به مشتریان یک اولویت جدی به شمار میرود.
رحمانی تاکید کرد: امیدواریم با معرفی سامانه شتابان، بتوانیم گامی مؤثر در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان برداریم و مسیر توسعه خدمات کارگزاری بانک صادرات را ادامه دهیم.
امکان برداشت آنی وجوه مشتریان از کارگزاری بانک صادرات فراهم شد
شهرزاد ذنوبی، مدیر توسعه کسبوکار کارگزاری بانک صادرات در مراسم رونمایی از سامانه «شتابان» اظهار کرد: شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران در حال حاضر بیش از ۱۶۰ هزار مشتری وفادار دارد و حجم بالای درخواستهای پرداخت وجه نشان میداد که اجرای این پروژه یک ضرورت جدی برای بهبود خدمات به مشتریان است.
افزود: تا پیش از این، فرآیند پرداخت وجه در کارگزاریها بهگونهای بود که مشتری پس از ثبت درخواست، یک روز کاری بعد وجه خود را دریافت میکرد؛ اما اکنون با اجرای این پروژه، مشتریان میتوانند در هر ساعت از شبانهروز، وجوه قابل برداشت حاصل از فروش اوراق بهادار خود را مطالبه کنند و ظرف چند دقیقه وجه به حساب آنها واریز میشود.
ادامه داد: مزیت اصلی این سامانه، سادگی فرآیند آن است؛ چراکه مشتریان میتوانند بدون نیاز به ثبتنام یا ورود به سامانهای جدید، مستقیماً از طریق همان سامانه معاملاتی که هماکنون مورد استفاده قرار میدهند، برداشت وجه را انجام دهند.
تاکید کرد: تعداد محدودی از کارگزاریها توانستهاند چنین سیستمی را راهاندازی کنند و ما در کارگزاری بانک صادرات با راهاندازی شتابان تلاش کردهایم تجربهای متفاوت، سریع و مطمئن برای مشتریان ایجاد کنیم.
همافزایی بانک و کارگزاری به توسعه پایدار خدمات منجر میشود
محمد وطنپور، عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران در مراسم رونمایی از سامانه «شتابان» اظهار کرد: باید نگاه ما در ارائه خدمات، مبتنی بر نیازهای مشتریان واقعی باشد. کارگزاری بانک صادرات به واسطه ارتباط مستقیم با آحاد مردم و فعالان بازار سرمایه، همراستا با اهداف بانک عمل میکند و این انطباق جامعه مشتریان دو مجموعه را بهطور طبیعی به دنبال دارد.
افزود: در سالهای اخیر اقدامات متنوعی در حوزه توسعه خدمات کارگزاری صورت گرفته و نظام پشتیبانی بانک نیز در مسیر تقویت سرمایهگذاری و ارتقای کیفیت خدمات نقشآفرینی کرده است. سرویس جدید “شتابان” و سرویسهای مشابه در صنعت کارگزاری و نظام بانکی، میتواند مسیر معاملات مردم را تسهیل و به گسترش پایدار خدمات منجر شود.
در پایان تاکید کرد: شناخت درست بانک از نیازهای مشتریان و اعمال آن در سیاستگذاریها میتواند هم از نظر درآمدی و هم از حیث حجم گردش مالی، جایگاه کارگزاری بانک صادرات را در میان رقبا ارتقا دهد. امیدواریم با استمرار این مسیر، هم بانک و هم کارگزاری در سطح بالاتری از توسعه و پایداری قرار بگیرند.
رونمایی از سرویس «شتابان» در سالگرد ۷۴ سالگی بانک صادرات ایران
داود مهدیان، معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران، در مراسم رونمایی از سرویس «شتابان» با اشاره به همزمانی این اتفاق با هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس بانک صادرات، این رویداد را نقطه عطفی در مسیر توسعه خدمات نوین این بانک دانست.
وی ضمن تقدیر از تلاشهای محمد رحمانی، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات، برای به ثمر رساندن این پروژه، اظهار کرد: شتابان سرویسی است که میتواند به شکل جدی به جذب مشتریان جدید کمک کند. کارگزاری بانک صادرات در حال حاضر بیش از ۱۶۰ هزار مشتری وفادار دارد و با توجه به ظرفیت گسترده بانک صادرات در حوزه مشتریان حقیقی و حقوقی، بهویژه در معاملات بورس اوراق بهادار و بورس کالا، انتظار میرود این تعداد بهطور چشمگیری افزایش یابد.
مهدیان افزود: بانک صادرات ایران در سطح استان تهران و همچنین در سراسر کشور ظرفیت بالایی برای ارتقای سطح نفوذ در بازار دارد. از این رو برنامهریزی اساسی در این زمینه ضروری است و اطمینان دارم با ابتکاراتی که دکتر رحمانی آغاز کردهاند، بهزودی شاهد تحولات مثبت در کارگزاری بانک صادرات خواهیم بود.
معاون بانکداری جامع بانک صادرات ضمن اعلام آمادگی کامل خود و همکارانش برای حمایت از توسعه سهم بازار کارگزاری بانک صادرات، تصریح کرد: بهویژه در حوزه بورس کالا، آمادگی برگزاری همایشهای استانی را داریم تا بتوانیم مشتریان حقوقی را که از طریق کارگزاریها اقدام به خرید از بورس کالا میکنند، به سمت کارگزاری بانک صادرات هدایت کنیم. این همکاری میتواند زمینهساز جذب مشتریان حقوقی بیشتر و افزایش سهم بازار شود.
وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و دعوت مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات، تأکید کرد: «این پروژه میتواند نقش مهمی در توسعه تعاملات مشتریان با کارگزاری و بانک ایفا کند و امیدوارم با برنامهریزی دقیق، شاهد گسترش دامنه خدمات و افزایش سطح اعتماد مشتریان باشیم.
پایان مطلب