بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر : ۳۰۰۶۱

به گزارش بورس نیوز به نقل از شفاف :در حالیکه خبرنگار صدا و سیما در فرودگاه رشت در گزارش زنده اخبار ساعت 14 گزارش می داد که رئیس جمهور تا دقایقی دیگر وارد فرودگاه رشت خواهد شد ، خبرگزاری فارس ساعت 1:44 دقیقه با کد 8812111273 خبری را روی سایت فرستاد که رئیس جمهور دقایقی پیش وارد فرودگاه رشت شده است !



هرچند دلیل خاصی نمی تواند برای اعلام یک خبر نیم ساعت زودتر از وقوع آن وجود داشته باشد اما به نظر می رسد خبرنگار اعزامی فارس به گیلان برای ارسال خبر خود عجله داشته است .

تنها احتمال دیگر در این زمینه نیز این است که برنامه خبری صدا و سیما چندان هم « زنده » نباشد و مثلاً با نیم ساعت تأخیر باشد . اما آنچه که مسلم است این است که گزارش های این دو خبرنگار درباره زمان ورود دکتر احمدی نژاد به فرودگاه رشت تفاوتی حداقل نیم ساعته داشته است .

اما به گزارش فارس ، رئيس‌جمهور براي افتتاح واحد شيمي‌درماني سبحان دارو دقايقي پيش وارد شهرستان رشت شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به استان گيلان، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كه براي افتتاح واحد شيمي‌درماني سبحان دارو واقع در شهر صنعتي رشت صبح امروز تهران را به مقصد اين شهر ترك كرده بود دقايقي پيش وارد فرودگاه رشت شد.

اين واحد بزرگ‌ترين پروژه ملي توليد داروهاي ضدسرطاني در منطقه خاورميانه و شبه قاره هند است كه با سرمايه‌گذاري حدود 40 ميليارد تومان در شهر صنعتي رشت احداث و جزو صنايع سبز بوده و براي 150 تحصيلكرده و متخصص اشتغال ايجاد مي‌كند.

در همين خصوص رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان با ابزار اميدواري از افتتاح اين پروژه، افتتاح آن را موجب كاهش شديد قيمت انواع داروهاي سرطاني عنوان كرد.

براساس اين گزارش شخصيت‌هاي چون صادق محصولي وزير رفاه و مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت رئيس‌جمهور را در اين سفر يك روزه همراهي مي‌كنند.
 
 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر