بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۴
مستطيل شيشه اي تالار

بیمه آسیا فراتر از پیش بینی ها

در این روز چادرملو با 10 واحد افزایش شاخص ، بیشترین تاثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل سرمایه گذاری غدیر با 5 واحد کاهش ، بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص داشت.
کد خبر : ۳۰۱۲۲

با اتمام ساعات معاملات روز یکشنبه 88.12.16 شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با 24 واحد افزایش به رقم 10096 واحد رسيد . همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت 29 واحد افزایش عدد 17324 واحد را تجربه كرد. شاخص كل نيز در روز جاري با 28 واحد افزایش به رقم 12249 واحد رسيد.

گفتني است ارزش كل معاملات اين روز به رقم 279 میلیارد ریال رسید.

همچنین در این روز چادرملو با 10 واحد افزایش شاخص ، بیشترین تاثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل سرمایه گذاری غدیر با 5 واحد کاهش ، بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

بیمه آسیا ، حفاری شمال و سرمایه گذاری غدیر امروز بیشترین ارزش معاملاتی را بخود اختصاص دادند . روز جاری نماد حفاری شمال پس از اعلام پیش بینی سود سال مالی 88 بازگشایی شد حفاری سود 89 خود را در دو سناریو 303 و 292 ريال تخمین زده اهالی تالار معتقدند با توجه به قیمت بازگشایی ، این سهم تا پایان سال روندی نوسانی خواهد داشت اما با توجه به عرضه سهام شرکت ملی حفاری در سال آینده توسط خصوصی سازی امکان رشد قیمت این سهم وجود دارد .

به گزارش بورس نیوز ؛ بیمه آسیا امروز به قیمت 2865 ريال رسید و 978.9 هزار سهم نیز در قیمت مذکور متقاضی دارد . دولت همچنان مشغول عرضه سهام این بیمه ای بورس است.

  حجم معاملات این نماد امروز به 16.2 میلیون سهم رسید اهالی تالار معتقدند با وضع موجود بیمه آسیا همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد و رسیدن به سطح قیمتی 300 تومان برای این سهم دور از ذهن نیست . این اتفاق قابل توجه آن دسته از کارشناسانی است که رشد قیمت این سهم را حتی تا مرز 200 تومان هم بعید می دانستند . از این گروه خبر می رسد بیمه معلم نیز در بهار 89 به بورس خواهد پیوست .

به گزارش بورس نیوز 5.6 میلیون سهم نیز طی معاملات روز جاری در نماد غدیر داد و ستد شد که کاهش قیمت سهام غدیر را باعث شد . این سهم در قیمت 290 تومان مقاومت سنگین دارد .

در مقابل ، دیگر هم گروهی های غدیر مانند سرمایه گذاری بانک ملی ، امید و صندوق بازنشستگی با رشد قیمت مواجه شدند . در آن سوی بازار فولادی ها و در صدر آنها فولاد مبارکه با کاهش قیمت مواجه شدند . ملی مس ، کالیسمین ، فرومولیبدن نیز از این موضوع بی بهره نبودند .

خودرویی ها نیز امروز کاهش قیمت را تجربه کردند . اهالی تالار صحبت از شایعاتی مبنی بر رشد سهام ایران خودرو به واسطه وصول یکی از مطالبات می کنند البته مسئولین این شرکت در جواب این شایعات تنها سکوت کرده اند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر